Gå til innhold

flere som venter paa spraystart... :)

Anbefalte innlegg

venter og venter paa aa starte med spray ;) skal spraye for første gang 1 mars! uttak/insett rundt uke 13 tror jeg det ble ;)

noen flere som er ca likt i løypen...

kjenner jeg er litt utaalmodig med aa komme igang naa... det er vaart siste offentlige forsøk, og vi faar satt inn 2 egg naa ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911039-flere-som-venter-paa-spraystart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er vi ikke saa lang fra hverandre sologsommer ;)

Haaper du klarer aa bli godt stimulert, saa du faar noen fine egg, som overlever og befrukter seg bra!

her har jeg gaatt til innkjøp av babyklister... prøvde det ved første ivf, men ble negativt, men noe inni meg ledet meg til det igjen denne gangen....

2 egg haaper jeg gjør susen ;) satt inn 2 sist og, men det endte i sa :( haaper spirene fester seg godt for alle denne gangen!!

er saa spent paa om jeg faar bivirkninger av sprayen....

Har du sprayet før. :)

Heisan.

Jeg skal starte med spray i morgen, og regner med uttak og innsett siste uken før påske (tror det er uke 13). Dette blir 4. søskenforsøk hos Hausken (hadde 3 forsøk på Riksen først, der det første ble avbrutt)... Håper vi lykkes denne gangen.

Jeg har også lav AMH, men fikk ut 13 egg i fjor sommer, som jeg også ble gravid på, men som endte i MA :-(

Jeg har sprayet ved alle forsøk, bortsett fra ett!

Lykke til alle sammen!

Annonse

Heisan.

Jeg skal starte med spray i morgen, og regner med uttak og innsett siste uken før påske (tror det er uke 13). Dette blir 4. søskenforsøk hos Hausken (hadde 3 forsøk på Riksen først, der det første ble avbrutt)... Håper vi lykkes denne gangen.

Jeg har også lav AMH, men fikk ut 13 egg i fjor sommer, som jeg også ble gravid på, men som endte i MA :-(

Jeg har sprayet ved alle forsøk, bortsett fra ett!

Lykke til alle sammen!

da skal du spraye en uke lenger enn meg ;) Jeg har jo respondert bra paa kort regime, saa tror det er derfor jeg ikke skal ha saa lang nedregulering ;)

saa vanskelig det maa vaere med lav amh... hos meg er alt i orden, og det er frustrerende det og... men lav amh saa er liksom legene saa negative føler jeg...

Hausken er mitt neste stoppested, om vi ikke klarer det paa dette siste ferskforsøket! Trives du der...

skal du ha saann embryoglue som de tilbyr

da blir det ruging i sammen mest sannsynlig da Høst72 ;) lukke til med spraystart!

[Da er jeg igang med at spraye.

Var på GU idag for og se etter cyster (som jeg aldrig har hatt)

Legen kunne bare se 2 egg, og var absolutt ikke positiv :(

Er det ikke tidlig og se at der var få egg??

Trodde man først så det senere?

Ja ja. Er ikke akkurat gøy og proppe hormoner i kroppen og så ikke være sikker på at der kommer egg tilbake.

Hei Adine

Hausken er ikke så sikker på om AMH egentlig kan si så mye om eggreservene som de trodde til å begynne med, da jeg har fått ut en del egg hver gang, og han syntes 13 var veldig mange til å ha så lav AMH (1,1 for ca to år siden).

Jeg trives veldig godt hos Hausken, og liker at de kan anbefale tilleggsmedisiner ut i fra diagnose og evt andre sykdommer. Vi skal forsøke embryo-glue denne gangen, og håper det gjør susen! Hausken har også sagt at han har god tro på at vi skal lykkes! Har aldri vært så heldig å få egg på frys, men de jeg har fått satt tilbake har vært gode.

Krysser fingre for at vi lykkes denne gangen begge to!

[Da er jeg igang med at spraye.

Var på GU idag for og se etter cyster (som jeg aldrig har hatt)

Legen kunne bare se 2 egg, og var absolutt ikke positiv :(

Er det ikke tidlig og se at der var få egg??

Trodde man først så det senere?

Ja ja. Er ikke akkurat gøy og proppe hormoner i kroppen og så ikke være sikker på at der kommer egg tilbake.

svarte deg akkurat i traaden din snuppa! dette skal gaa veien skal du se ;)

jeg faar vel prøve aa spise sunnt igjen, og hjelpe kroppen til aa lage fine egg ;)

lett aa skeie ut i kosten naar man er syk!

ser du sier det er søskenforsøk Høst72! hvor gammel er søken ;) og kom søsken paa naturlig vis...

det er jo gode sjangser for de som har barn / har vaert gravid før... jeg selv har vaert gravid 3 ganger med mannen min... men ingen barn enda.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...