Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Folk er sikkert lei av å svare på dette spørsmålet nå, men lurer voldsomt og har googla mye.

Jeg har en datter på 8 mnd. Ikke fått mensen tilbake, og ammer natt. Jeg gikk over til flaske på dagtid for ca 3 uker siden, men hun har fått 3 måltider fast føde et par mnd nå.

har vert trøtt, sliten, tisser ofte osv osv osv over lang tid så kan ikke si det er symptomer, for har ikke vert gravid. Har lavt jernlager så det er nok skyld i mye.

I det siste har jeg hatt stikninger i magen, mye luft som beveger seg rundt i magen, og en del mensmurringer. Har hatt litt av det tidligere og uten å vært gravid og ingen mens.

Men så i dag tidlig våkna jeg og gikk på do og da var det ca 1 ts slim med tilblandet blod. Rosabrun farge. Har ikke kommet noe mer i løpet av dagen, kun litt blankt slim et dobesøk.

Hadde sist samleie for 8 dager siden. Lurer på om det mest sannsynlig er festeblødning eller eggløsning? Vet det er vanskelig å si pga jeg ikke har noen syklus å forholde meg til, men del gjerne erfaringer:) Lurer også på om eventuelt slim er vanlig sammen med festeblødning? Har to barn fra før, men lurer stadig på noe nytt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911037-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...