12Januarspire Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Har i det siste dagene kjent et slags trykk i underlivet, akkurat som jeg har blåmerke der nede, det er ikke vondt bare ubehagelig. Er det kynnere jeg har? Er 1 gangs så har liksom ikke tidligere svangerskap å sammenlikne med.. Går helt over når jeg sitter, men får det av og til når jeg reiser meg opp.. Babyn er veldig aktiv og danser og gjør krumspring nesten hele dagen
12Januarspire Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2012 Har i det siste dagene kjent et slags trykk i underlivet, akkurat som jeg har blåmerke der nede, det er ikke vondt bare ubehagelig. Er det kynnere jeg har? Er 1 gangs så har liksom ikke tidligere svangerskap å sammenlikne med.. Går helt over når jeg sitter, men får det av og til når jeg reiser meg opp.. Babyn er veldig aktiv og danser og gjør krumspring nesten hele dagen Er forresten i uke 31 + 5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 vanskelig å svare på... kan være at hodet til babyen driver og fester seg også... Det kan kjennes som sterkt nedpress.. Blir magen din hard? Så hard at du ikke kan kjenne babyen, bare en stram livmor? vel, sånn skal det være hvis det er kynnere.. Jeg kjente aldri kynnere i mitt første svangerskap, men nå i nr to kommer de hyppig mot slutten!
Nummer tre <3 Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Når jeg får kynnere kjenner jeg at hele magen trekker seg sammen og blir steinhard.. Også kan det bli litt tungt å trekke pusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå