Gå til innhold

Begynne i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt er ditt barn når det begynner i barnehagen?

Eller evt. hvor gamle var eldre søsken når de begynte i barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror var 10 1/2 mnd. Lillesøster er født i september så det er vel tvilsomt at vi får plass i august men håper.

Skrevet

Førstemann begynte da han var 14 mnd og det kommer nr 2 også til å gjøre....

Skrevet

Storebror begynte når han var 2. Lillemann blir ca 11 mnd. Regner med vi får plass da ihvertfall.

Skrevet

Eldstemann var 2,5 år.

Lillemor blir nok bare 16 mnd når hun begynner til høsten.

Skrevet

Småen min er 15,5 mnd når hun begynner :)

..,grøss!!!

Skrevet

Eldste begynte 50% ved 14 mnd. Håper å kunne vente til 14 mnd denne gangen også, blir enten det eller 22 mnd hvis vi ikke får plass.

Skrevet

Eldste var nesten 2 år gammel og det kommer yngste til å være også. Perfekt alder for barnehagestart synes jeg :)

Skrevet

Begge de to eldste var 2 år. Minsta blir nok over 2 år når hun begynner.

Skrevet

Gutten vår var akkurat 1 år når han begynte. Jenta vår kommer til å være nesten 11 mnd når hin begynner. Synes det var og er for tidlig og begynne da, men kun Sambo som har full inntekt for jeg er 100 % student. Hadde jeg vært ferdig utdannet og hatt mulighet hadde de nok ikke begynt før de var to :)

Skrevet

her begynner lillemann når han er 1 år, nesten på dagen. Skulle så gjerne kunne hatt han hjemme litt lenger, men jeg er 100% student, som har et år igjen av bachelorgraden min, og vi har bare mannen sin inntekt! Vet barna har det bra i barnehage, men skulle som sagt ønske at jeg kunne vært hjemme med han litt lenger. Men siden jeg er sudent, og ikke har så mye obligatorisk, så håper jeg at han ikke trenger å gå så lange dager det første året:)

Skrevet

Jenta mi var 18 mnd når ho begynte, og jeg grudde meg litt fordi ho så liten, men siden jeg var alenemor på det tidspunktet så var litt godt også og de voksne var så utrolig flinke i den bhg ho begynte i så alt jeg kjempe fint.. !

ho stortrivdes for første stund.. ;);) Tror nok det er mere de voksne som bekymrer seg mest igrunnen.. ! Må man så må man ...

Skrevet

min begynner når han er 17 mnd ca, og det gruer meg veldig. synes det er alt for tidlig.. nå er han 11 mnd snart så jeg har jo 6 mnd å forberede meg på da :) skal studere selv så håper å kunne ha han der 2 dager i uken hvis jeg kommer inn på deltidsstudium :)

Skrevet

Han blir akkurat 1 år her og det er alt for tidlig men jeg er 100% student da og må tilbake til studie. Håper det går bra med gullungen min, :)

Skrevet

Min begynner når han er litt over 11 mnd. Men jeg som mange andre, er også 100%student. Så får ikke mer enn 1år permisjon.

Min første var litt over året da han begynte, å de begynner i samme barnehage. Så jeg kjenner avdelingen og de peronene som jobber der, å det gjør det hele litt lettere :)

Skrevet

14 mnd bli hun når hun begynner. Men, jeg vingler enda mht å starte i jobb igjen. Vi har muligheten, rent økonomisk sett, til å ha en hjemme lengre. Jeg syns dette er utrolig vanskelig å avgjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...