venos Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Vi vil gjerne bruke Morten som mellomnavn, men finner ikke navn som passer til..Kan dere komme med noen forslag som jeg kan legge frem for min mann? Dette er også mellomnavnet hans, og vi tenker at vi kan bruke det til lillebror også Storesøster heter Linnea Therese. Det er ikke absolutt at han må hete noe med Morten, men vi synes begge dette er et fint navn. Alternativt tenker vi på Markus..
inimini Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg syns at Markus er mye finere enn Morten! Men noen forslag er: Ole Morten Noah Morten Theo Morten Erik Morten Mio Morten Aron Morten Leo Morten Emil Morten Likte du noen av disse?
*Dubsgirl* Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Karl Morten Lars Morten Tim Morten Ole Morten Stig Morten
Frøken Ubesluttsom Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Kai Morten Jan Morten Ole Morten Ola Morten Lars Morten Per Morten Tor Morten Trond Morten Hans Morten Egil Morten
*Idae123 Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Vi vil gjerne bruke Morten som mellomnavn, men finner ikke navn som passer til..Kan dere komme med noen forslag som jeg kan legge frem for min mann? Dette er også mellomnavnet hans, og vi tenker at vi kan bruke det til lillebror også Storesøster heter Linnea Therese. Det er ikke absolutt at han må hete noe med Morten, men vi synes begge dette er et fint navn. Alternativt tenker vi på Markus.. Morten Leander Morten Christoffer Morten Andrè Morten Nicolay Morten Samuel Lars Morten Ole Morten Nils Morten Noen forslag i hvert fall =)
Giss Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Ole Morten Leif Morten Max Morten Jens Morten Bjørn Morten Jon Morten Saxe Morten Ludvig Morten Ulf Morten Alf Morten Theo Morten Viktor Morten Johan Morten
venos Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2012 Tusen takk for forslag:) Vi får gå i tenkeboksen litt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå