Gå til innhold

sovekarin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt sovekarin på besøk? Vi vurderer det da legging og trass nå går utover familielivet!! Kan man ta en 4 åring til psykolog?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har hatt sovekarin på besøk? Vi vurderer det da legging og trass nå går utover familielivet!! Kan man ta en 4 åring til psykolog?

Hvem er Sovekarin?

Skrevet

Sovekarin.no

Vi hadde telefonkonsultasjoner med henne over en periode på noen uker for halvannet pr siden. Verdt hver krone! Vi hadde slitt med sykdom og natteskrekk og dårlige vaner, og når jenta var 3 år så vi en luke hvor vi kunne gjøre vårt ytterste for å få natten tilbake. Sovekarin ga oss på en måte tillatelse til å stå i det når det var som verst, i tillegg til gode råd. Anbefales fra meg i hvertfall! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikkje hatt kontakt med henne hverken på telefon eller direkte, men har lest boka fleire gonger....var til god hjelp for oss då junior var ca 1,5 år. Har hatt lite problemer etter dette. Plukka det beste frå boka og det beste frå boka som heiter `Lær barnet ditt å sove hele natta` av Anna Wahlgren (sveriges svar på Karin Naphaug - alias sovekarin).

Brukte det eg sjølv følte meg komfortabel med og det eg syntes var fornuftig. Snakka sjølvsagt mykje med pappaen og me vart einige om ein strategi saman. Viktig for oss var at sønnen vår (som no er vel 3 år) skulle vera trygg på rommet sitt, i senga si. Har sove inne på gjesteseng hos han nokre netter dersom han har vore svært uroleg eller sjuk...aldri tatt han inn i vår seng. Etter han slutta å sove på dagen seint i sommar har det gått enno lettare. Merkar generelt at det er viktig at han ikkje blir overtrøytt...då blir alt pyton (for alle parter).

Stå på krava og vis barnet at du er der som ein trygg person, som passer på, men la barnet bli sjølvstendig i å finne søvnen er ting me har vektlagt hos oss.

Alle er forskjellige - både barn og voksne, så greit å tenke sjølv.

Viktig i alle fall at både mor og far jobber saman, ikkje motarbeider kvarandre (gjerne ubevisst).

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...