Gå til innhold

Ekstremsport i dusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er straks 30 uker på veg, og fant ut at jeg skulle "rydde litt skog" mellom beina...

Fy fader, det er jaggu ekstremsport når man ikke ser en dritt pga ev svær mage....!

Pleier dere å shave dere, eller har dere gitt opp det?

Føler meg så ufresh med masse hår kombinert med gravidutflod (EKKELT)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, bedrev litt ekstremsport selv i dag, ble imponert av min egen innsats. Klarte å legge det ene beinet opp på blandebatteriet (i stående posisjon!) og shave både legger og underliv. Men tungt å puste, DET var det ;)

Mulig det var siste gang.

Er i uke 37 nå.

Skrevet

Hehehe:) Ja, det kan være skumle greier det der. Tenkte jeg skulle vente et par uker og så ta en siste opprydding før fødsel, orker ikke så mange ganger til kjenner jeg. Har et kranglete bekken så jeg klarer ikke løfte beina så høyt:D er i uke 35 nå.

Skrevet

Jeg har tatt siste opprydning før fødsel, er 36 uker.

Det var slitsomt, men var veldig kry etterpå... helt til jeg hadde tørket skikkelig og fant ut at det stod en del tuster igjen.. Grrrr.

Men de får bare være...

Har ikke så veldig kraftig hårvekst da så så voldsom skog blir det uansett ikke...

Skrevet

Hahaha, godt vi er flere! Sliter meg halvt i hjel med den intimbarberingen, men orker ikke gå rundt som jungelkvinnen heller. :)

Er straks 30 uker jeg også.

Skrevet

Fikk ordna det selv i går,men synes ikke det er noen ekstremsport:p Har ikke så fryktelig stor mage enda heller da:p 28+5 i dag :)

Skrevet

Syns det var skikkelig ekstremsport jeg altså...

Dritredd for å kutte meg nedi der!

Og som en oppi her skriver... Etter tørking så kjente jeg at det ikke akkurat var silkeglatt, så nå ser jeg vel ut som en skabbrev!

Får ta det en gang til før det gror helt igjen... ;-D

HI

Skrevet

Og som en oppi her skriver... Etter tørking så kjente jeg at det ikke akkurat var silkeglatt, så nå ser jeg vel ut som en skabbrev!

HI

Hehe;) Kjenner igjen følelsen;P Vil anbefale å bruke spegel og ha goood tid;)

Skrevet

Barberte høna tidligere i uka. Har termin i dag så magen er rimelig stor nå ! Det tok sin tid kan man si, brukte opp alt varmvannet og vel så det før jeg ble helt ferdig. Tror faktisk jeg fikk med alt også ;) Hadde følt meg rimelig teit om jeg kom på føden med skabbete høne :P

Ekstremsport? Helt klart :P

Skrevet

HI

Skabbrev hehe lo godt av det. Kjente meg i igjen i den tankegangen.
Skrevet

Sliter selv også og gjør det i bilnde og/eller ved hjelp av å føle seg fram hehe. Ikke fullt så silkeklatt som det burde være kjenne æ.

Skrevet

fikk brev fra sykehuset om at man ikke skulle intimbarbere seg etter 14dager før termin pga infesjonsfare!

Skrevet

jasså? Skulle tro det var verre med en masse hår.... Men da har jeg hvertfall en unnskyldning når det nærmer seg da! :-D

Skrevet

Tror føden ikke vil en skal barbere seg nettopp pga faren for å kutte seg, dette øker faren for infeksjon. Jeg har vurdert og bestille meg time til voksing et par uker før termin, både av bein og "høna":-) Måtte bare ikke den lille komme rett før voksetime, hvor jeg har spart i mange uker:-O

Skrevet

Er ikke så nøye på det til vanlig heller, går bare over med ladyshaver i bikinisesongen og når det nærmer seg urskog. Mener jeg tok det før jul engang, og det er nok på tide med ny runde snart. Har ikke problemer med å komme til.

3 uker til termin i dag..

Skrevet

Jeg tar brasiliansk voksing - men det er mye vondere når en er gravid. Mye, mye vondere!

Barbering husker jeg fra tidligere svangerskap innebar både ekstremsport og akrobatøvelser.

Skrevet

Fått brev fra føden at man ikke skal fjerne hår nedentil en mnd før fødsel. årsaken til dette var at dersom man må ta keisersnitt, noe som ingen vet på forhånd om man må ta, er det større sansynlighet for å få infeksjoner.

Skrevet

Infeksjonsfaren de snakker om mtp KS gjelder ikke "under"... ;) Så her shaves under og bikinilinje, mens fronten stusses ned med maskin.

Men et tips ved bekkenproblemer og eller balanseproblemer på glatte fliser; -Sitte på toalettet, evt med et lite håndspeil... ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva intimbarbering har med KS å gjøre?

Skrevet

jeg lurer alltid i disse diskusjonene. Er jeg rar som lar mannen hjelpe meg? Han får vanligvis mye bedre resultat, å jeg blir ikke verken skadet eller skabbete ;)

hender han hjelper til utenom graviditet også da!

Skrevet

Hehehe:) Ja, det kan være skumle greier det der. Tenkte jeg skulle vente et par uker og så ta en siste opprydding før fødsel, orker ikke så mange ganger til kjenner jeg. Har et kranglete bekken så jeg klarer ikke løfte beina så høyt:D er i uke 35 nå.

Hei, ser vi har termin samme dag :) 26/3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...