Gå til innhold

En liten bønn...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan dere være så snill og endre utdraget fra et innlegg som står på "første side"snart? En dame som er gravid og...... Det skal vel byttes på? Vi er forskjellige, og noen lider kanskje også av fødselsdepresjoner. Og det er trist. Håper de får hjelp!

Bare merker at jeg som ønsker meg så inderlig et barn til..... det blir leit for meg å se de ordene. Gang på gang. Skulle gitt hva som helst for å bli gravid igjen! Forrige graviditet og det at vi fikk vårt barn har gjort meg til verdens lykkeligste. Vil så gjerne bli gravid en gang til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Er ikke sikker på om jeg forstår det helt, men er det debattene som heises opp på front du mener?

I så fall endres de neste daglig, unntatt i helgene.

Så nå legger jeg straks opp en ny debatt.

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sitatat ble værende lenge - sikkert i forbindelse med helgen også.

Jeg tenker at her må poenget ikke være å trekkke ut et sensasjonspreget sitat, men heller velge noe som er litt trygt, som mange kan kjenne seg igjen i. Det å være prøver, gravid, mamma til små barn kan være sårbare siuasjoner iblant. De fleste vet at svangerskapsdepresjoner finnes - all sympati med de som blir rammet! Men at noen ikke føler glede ved å være gravid bør ikke tapeseres på en side som man ser gang på gang heller. De aller fleste er glade, lykkelige som gravide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at her må poenget ikke være å trekkke ut et sensasjonspreget sitat, men heller velge noe som er litt trygt, som mange kan kjenne seg igjen i. Det å være prøver, gravid, mamma til små barn kan være sårbare siuasjoner iblant. De fleste vet at svangerskapsdepresjoner finnes - all sympati med de som blir rammet! Men at noen ikke føler glede ved å være gravid bør ikke tapeseres på en side som man ser gang på gang heller. De aller fleste er glade, lykkelige som gravide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...