Gå til innhold

Jeg skal ta silikon og har sammen med legen blitt enig om 260 g i hver, men nå lurer jeg på om det blir lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet mye og finner ikke noen som har tatt så lite?

Jeg har B cup i dag. Er 170 cm og 75 kg. Hadde større pupper før amming, men har nå bare tom hud.

Jeg sa til legen at det var viktig for meg at ingen skulle se at jeg hadde silikon. Er det derfor han anbefalte så lite skal tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk silikon for ti år siden. Jeg hadde vel størrelse stor A/liten B. Jeg opererte inn 170ml fordi jeg ikke ville ha for store, og er svært fornøyd med mine!!! =) Jeg har fått to barn etter dette, og nå kan en ikke se at det er silikon, men de er veldig fine!! =)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Tror mer enn det fort blir for mye.

Skrevet

Har ikke oppererat meg enda, men har vært og plukket ut str.

Ga beskjed på konsultasjonen at det skulle se ekte ut og ikke lyse silikon pga for store.

Jeg er veldig tynn og er nå en 70AA, sto mellom 260 og 320 gram. Endte på 320. Gleder meg :)

Skrevet

hadde tatt 320 jeg også. jeg var og slank og hadde bare brystvorter før jeg la inn 260. og var kjempefornøyd helt til hevelsen gikk ned;) i dag kan jeg hverken se eller kjenne at det er noe der. noe som i og for seg er bra, men puppene har blitt kjempesmå igjen etter et svangerskap. så kommer til å legge inn litt mer når disse skal byttes ut om noen år. men ikke så mye at det blir linni m størrelse ;) vil fortsatt at det skal se så naturlig ut som mulig :)

Skrevet

Her ble jeg enig med legen om størrelse før operasjonen, men sa han fikk ta en vurdering av hva han synes va best når jeg lå i narkosen. Jeg endte opp med hakket større enn hva vi trodde, men angrer ikke nå som hevelsen er gått ned ser helt naturlig ut å ingen som kjenner meg ser det på meg eller har sport :) Jeg la inn 410ml og 370ml..

Opprinnlige var planlagt til 320 og 370 ..

Jeg er 164 og 69 kilo. Har akkorat gått ned 20 kilo. Så etter svangerskap, amming å vekttap så var det bare noen skinnfiller igjen.

Har fortsatt god plass i brystet å han sa at jeg faktisk kunne gått for enda større men med tanke på at jeg sa jeg skulle ha flere barn i fremtiden ville ikke han fylle ut hele "tomrommet" :-)

Viktigste er at du føler deg komfortabel med størrelsen, din kropp å du som betaler for dette. å ikke minst skal leve med disse ;)

Skrevet

Har googlet mye og finner ikke noen som har tatt så lite?

Jeg har B cup i dag. Er 170 cm og 75 kg. Hadde større pupper før amming, men har nå bare tom hud.

Jeg sa til legen at det var viktig for meg at ingen skulle se at jeg hadde silikon. Er det derfor han anbefalte så lite skal tro?

Ville tenkt litt på å kunne bevege seg også, ikke bare utseende.

Har ikke silikon selv, men vet at det er vanskeligere å trene når puppene er store, ikke like greit å ligge på magen, og man kan få litt vondt i ryggen.

Tror jeg ville satset på en veldig naturlig cup som var grei å leve med i hverdagen.

Skrevet

Jeg er 160 og 64 kg. Har tatt 320 i mine. Veldig fornøyd. Ville ikke hatt mindre.

Skrevet

Til deg som syntes alle la inn så mye: Jeg la inn 190 gram for ca 11 år siden. Hadde ikke pupper fra før av, men var veldig tynn, og ville at det skulle se naturlig ut. Det gjorde det, og jeg har fått masse komplimenter for hvor fine og deilige puppene mine er i ettertid:)

Etter fødsel og amming osv har de imidlertid blitt litt mer hengete og i enkelte vinkler litt "rare". Fikk sykt store pupper etter at jeg fødte pga mye melk, så det har vel skjedd noe. Men de begynner vel uansett å bli modne for utskiftning, og da lurer jeg på å legge inn 250 gram. Noe mer enn det tror jeg ikke at jeg ville kledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...