Gå til innhold

A propos sex - har noen prøvd partnerbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan jo jeg bare snakke ut fra egen og min manns innstilling. Vi tenker ikke slik. Men man har ingen garanti for at andre vil gjøre det. Og det er vel egentlig det som kan bli kleint.

Vi kjenner disse godt, og er veldig like alle fire. Men man har ingen garanti for hva andre mennesker kan føle etterpå.....

Fortsetter under...

Skrevet

Men - er man med på leken....;-) Vel, da må man jo stå for sine egne avgjørelser og handlinger. Sant?

Skrevet

Dere er jo voksne... og jeg angrer heller på ting jeg har gjort (ikke at det skjer), enn for at jeg IKKE gjorde det.. ;-)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Lever bare en han vet du , vi kunne tenke oss partnerbytte

Skrevet

Blir uvel over hvor ekle folk er. Ikke drit hvor du eter er det noe som heter. Kanskje noe å tenke over?

Merkelig forhold forresten, hvor folkene tenner på andre enn partnerne. Temmelig trist egentlig...

Skrevet

Blir uvel over hvor ekle folk er. Ikke drit hvor du eter er det noe som heter. Kanskje noe å tenke over?

Merkelig forhold forresten, hvor folkene tenner på andre enn partnerne. Temmelig trist egentlig...

Hadde vært mer trist om alle skulle tenkt likt som deg, gud for en kjedelig verden det skulle bli.

Du vet at alt trenge ikke å passe for alle, folk har forskjellige smak og hva de liker.

Det er noe du bør respektere istedet for å dømme.

Annonse

Skrevet
Blir uvel over hvor ekle folk er. Ikke drit hvor du eter er det noe som heter. Kanskje noe å tenke over? Merkelig forhold forresten, hvor folkene tenner på andre enn partnerne. Temmelig trist egentlig...
Hadde vært mer trist om alle skulle tenkt likt som deg, gud for en kjedelig verden det skulle bli. Du vet at alt trenge ikke å passe for alle, folk har forskjellige smak og hva de liker. Det er noe du bør respektere istedet for å dømme.

Så man er kjedelig om man ikke låner bort mannen sin og k--- rundt? Virkelig? (ikke samme anonym, men deler synet)

Skrevet
Blir uvel over hvor ekle folk er. Ikke drit hvor du eter er det noe som heter. Kanskje noe å tenke over? Merkelig forhold forresten, hvor folkene tenner på andre enn partnerne. Temmelig trist egentlig...
Hadde vært mer trist om alle skulle tenkt likt som deg, gud for en kjedelig verden det skulle bli. Du vet at alt trenge ikke å passe for alle, folk har forskjellige smak og hva de liker. Det er noe du bør respektere istedet for å dømme.

Så man er kjedelig om man ikke låner bort mannen sin og k--- rundt? Virkelig? (ikke samme anonym, men deler synet)

Ja, for det står jo bare at jeg mente at du var kjedelig når du ikke ville dele mannen?!

Jeg mente generelt, så ikke vri ordene. Som sagt alle må ikke tenke som deg, respekter verden som den.er og du vil bli respektert tilbake. Du skal få lov å synseæ.

Skrevet

Jeg tror man skal være forsiktig med å planlegge eller snakke ihjel slike ting.

Noen grunnregler må settes,men ikke planlegg for mye tror jeg.

Og jeg ville nok hatt sex i samme rom alle sammen. Ikke at feks du har sex med han på fredag, så har mannen din sex med henne på lørdag. Det ville for meg vært med ala utroskap.

Kommer det naturlig og kjennes rett så kjør på;)

Skrevet

Gammel tråd! Ble det noe av mon tro?

Skrevet

Ja, det har jeg. Og det gikk helt fint. Jeg er fortsatt bestevenn med venninna mi, men vi har begge bytta mannfolk siden den gang (Og nei, det hadde ikke noe med sexen å gjøre). Nå som vi er gift med hver vår er det ikke aktuellt.

Jeg følte den gang at så lenge jeg ikke så på henne som en konkurrent var det helt ok.

Skrevet
Ja, det har jeg. Og det gikk helt fint. Jeg er fortsatt bestevenn med venninna mi, men vi har begge bytta mannfolk siden den gang (Og nei, det hadde ikke noe med sexen å gjøre). Nå som vi er gift med hver vår er det ikke aktuellt. Jeg følte den gang at så lenge jeg ikke så på henne som en konkurrent var det helt ok.

åja, kunne ikke vært særlig seriøst da likevel. Dere har begge klart å bytte mannfolk OG giftet dere siden februar?

Tenker dere er ganske så impulsive og ikke tenker særlig over konsekvenser.

Skrevet

Oi, der kom den tråden opp igjen:-D

Nei, vi har ikke gjort noe mer med dette. Kanskje en gang....;-)

Annonse

Skrevet
Ja, det har jeg. Og det gikk helt fint. Jeg er fortsatt bestevenn med venninna mi, men vi har begge bytta mannfolk siden den gang (Og nei, det hadde ikke noe med sexen å gjøre). Nå som vi er gift med hver vår er det ikke aktuellt. Jeg følte den gang at så lenge jeg ikke så på henne som en konkurrent var det helt ok.
åja, kunne ikke vært særlig seriøst da likevel. Dere har begge klart å bytte mannfolk OG giftet dere siden februar? Tenker dere er ganske så impulsive og ikke tenker særlig over konsekvenser.

Hehe, jeg er ikke HI altså. HI skriver med nick....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...