Gå til innhold

Fandens oldemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅh, hormonene koker! Vært pÅ besøk hos lillemor sin oldemor (bestemora til mannen) og herre min juledag for et forbaska gnÅl! Stakkars ungen som ikke fÅr kake (selv om hun ikke har sett den og dermed ikke har lyst pÅ), stakkars ungen som ikke fÅr spise kun pÅlegg, men som er pent nødt til Å spise opp brødbiten pÅlegget ligger pÅ før hun fÅr en ny bit, stakkars ungen som ikke fÅr drikke rød saus eller syltetøy utrørt i vann, men mÅ ta til takke med vann eller melk, stakkars ungen som ikke fÅr viljen sin selv om hun setter i gang med et aldri sÅ lite raseriutbrudd. Stakkars stakkars ungen som har foreldre som er sÅ strenge at de ikke dytter inn en sjokolade i munnen for Å stoppe sinne! Stakkars ungen som ikke greier Å grine seg til viljen sin! (hun er 19 mnd og med en vilje av stÅl, skal innrømme at det bÅde fÅr mitt morshjerte til Å bÅde svulme av stolthet og gir meg lyst til Å brøle "klapp igjen NÅ! kjeftsmelle!" ) (uten at jeg brøler av den grunn) Faens oldemor! Det er ikke synd pÅ ungen! Hva slags folk blir det av unger som kan grine seg til alt da! Åh! Slutt Å bland deg kjerring, la oss oppdra ungen vÅr selv!

*hjertesukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva farsken har skedd med bokstaven å? liten når jeg skriver. Fandens datamaskin!

Skrevet

Huffda :) arg i dag?? :D

kjenner til akkurat det samme med min samboers besteforeldre. Det var vel stor stas å få godteri da de var små, så de vil gjerne gi barna noe slik at de blir glade. Det de ikke tenker på er at barn nå for tiden kanskje er mer vant med godteri over alt, så det er ikke like mye stas?

Og så har de vel glemt at de selv har vært kalv (les: småbarnsforeldre) de også.

Skrevet

Mmm.. Det er det samme styret hver gang vi er på besøk der. Lat a no få det ene og lat a no få det andre. Ærlig talt, rød saus utblandet i vann. Det var dagens. Sist vi var der, og fortalte at lillesøster var underveis var det bare sorgen. NÆ, det syntes hun ikke noe om, og det lot hun oss forstå i klare ordelag. Ingen gratulerer eller noe. Før da hadde jeg sånn "oldemorfilter" Men nå, etter det der er lunta kort ja. Lillemor begynner jo å skjønne at det er medlidenhet og få og, og prøver seg ennå mer. Når skal hun skjønne at det er VI som er foreldrene, og ikke henne? Hun har ikke hatt småunger på over 40 år, men mener stadig vekk at hun kan og vet alt best. Har da tross alt fostret fire unger, nesten alene. Ære vÆre henne for det, men piss åff! Dette er andre tider, og våre liv! Jah!

Skrevet

Hmmm... Hvis hun ER fandens oldemor så må jo ungen dinvære faen sjøl? Da må du vel regne med litt trass og sinne går jeg ut i fra ;-D

Skrevet

hehe, har vel tenkt det om lillemor i kampens hete ett par ganger ja ;) Men stort sett er hun en solstråle jeg er ufattelig glad i, men som (som alle andre unger) har lært kunsten og terge mora si tilg angs dersom hun ønsker det :)

Skrevet

Snuppas oldemor har hatt sine "stakkars ditt og stakkars datt" utsagn her også.. SPESIELT når hun var mindre og ble trøtt kl 17.30 etter lange dager med besøk og hun fikk ikke sove før kl var 18.30 for å ikke ødelegge dagene helt da vi kjenner barnet vårt best ang soving og nattevak. DA Var det synd i a da... Kjempe synd i henne når hun ikke fikk is, kake, ketshup osv allerede i en alder av 6 mnd. *himle med øynene*..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...