Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det 5 dager over IKM, og ingen mens har kommet, men alle tester er negative. Så jeg har gitt opp håpet at jeg er gravid. Men HVORFOR kommer ikke TR??? Har masse vondt i magen, så jeg håper jo at TR kommer snart, så det går ann å satse på en ny prøveperiode, men hvorfor skal dette skje nå...:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910941-n%C3%A5-er-jeg-lei-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, 13 dager over :( Ingen positive tester. Hvis tanta skal komme kan den vel komme så man kan få begynt igjen :P

JA, ikke sant! Irriterer meg så veldig!! Jeg gikk bare på p-piller 6 mnd før jeg sluttet igjen, så kan da ikke skjønne at alt skal være så rart heller. Uff...at den kroppen ikke bare kan samarbeide!

Annonse

Er det noen av dere som nettopp har sluttet på noe prevensjon eller? Jeg sluttet på p-piller i oktober,., ventet da mensen ca 24 November men ingenting kom og ingen positiv test.. fikk faktisk ikke positiv test før 10 desember ca.. og det var jo maaange dager over det jeg ventet....men det var sikkert fordi eggløsning var senere enn vanlig pga ppiller.. :)

Ja, jeg har akkurat sluttet på prevansjon, men gikk kun på det 6 mnd før jeg sluttet igjen da. Men hvis jeg har hatt EL senere, er jeg i hvertfall ikke gravid. he he. Mannen min dro bort på arbeidsreise liker etterpå. Frustrerende at den mensen ikke vil komme. Jeg vil mer enn gjerne være gravid, men med Så mange negative tester, har jeg vel innfunnet meg med at det jeg ikke er det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...