Gå til innhold

Føler meg bare så ensom... :(

Anbefalte innlegg

Er det helt normalt å føle seg ensom ??? Jeg har mange venner som bryr seg om meg (??) og en veldig god kjæreste men det er allikevel en utrolig kjip følelse og bare føle seg ensom. Vennene mine er travelt opptatt med sitt... Jeg er nr 2 i venninnegjengen som skal ha baby ( i begynnelsen av august), vi er 27 år hele gjengen men alle er stort sett single og opptatt med sitt..

Igår så jeg bare ved en tilfeldighet på Facebook at ei skulle ha vinkveld med alle venninnene (MINE) - hun er kollega av meg og jeg har introdusert henne for gjengen min da hun tilsynelatende ikke har så mange venner i byen her..

Jeg ble ikke invitert på noe vis :( blir bare så lei meg !!!

Jeg får nesten ingen sms eller nesten ingen ringer meg.. Og jeg må stort sett ta kontakt med alle sammen og holde kontakten selv.. Er den som kommer på besøk til andre... Er så dritt lei av at jeg må være den som tar kontakt, er kreativ og tar initiativ!! Har bare lyst å kutte ut alle sammen og skaffe meg nye venner som viser interesse...

Beklager så mye :( måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910886-f%C3%B8ler-meg-bare-s%C3%A5-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det e selvfølgelig en god del frustrasjon i deg vennen, men æ trur de fleste oppleve det som blir gravid. De vennan dine som e singel og fri har ingen kjennskap til graviditet om dem ikke har fått unga sjøll. Dem vil vike unna fordi dem kanskje ikke vet helt korsn dem skal forholde seg til deg med en baby i magen. æ bruke oxo sjøll å ta kontakt me mine vænna, og sia æ forhold meg stortsett til de samme... så ser de vennan at det e ikke så farlig alikevell å ta kontakt, så får en telefon hver dag. Vi e jo ofte ute på cafe, du må bare åpne deg og ikke krømp deg som en ball alein. Kanskje snakke me dine vænna kor du står, at du e like mye menneske som før bare at du må tilrettelegge litt. Ensom e en sær følelse, mn den vil vi alle oppleve og ha en gang i blant.

Vet hvordan du føler deg,ikke godt å få "sympati" fra single venner som er så lagt unna fra å bli gravide selv. Er så heldig at jeg har 2 gjenger der i den ene har alle barn men i den andre har kun 1 par barn. Fikk høre senest i dag at ei veninne skulle ha fest men hun hadde ikke invitert meg for hun tenkte at det ikke er gøy å gå på fest og være edru:( halllo er jo gøy å komme seg ut og være sosial selv om man ikke drikker:) men tenker det bedre seg når de kommer i samme situasjon selv:) fortsatt god helg!

Er det helt normalt å føle seg ensom ??? Jeg har mange venner som bryr seg om meg (??) og en veldig god kjæreste men det er allikevel en utrolig kjip følelse og bare føle seg ensom. Vennene mine er travelt opptatt med sitt... Jeg er nr 2 i venninnegjengen som skal ha baby ( i begynnelsen av august), vi er 27 år hele gjengen men alle er stort sett single og opptatt med sitt..

Igår så jeg bare ved en tilfeldighet på Facebook at ei skulle ha vinkveld med alle venninnene (MINE) - hun er kollega av meg og jeg har introdusert henne for gjengen min da hun tilsynelatende ikke har så mange venner i byen her..

Jeg ble ikke invitert på noe vis :( blir bare så lei meg !!!

Jeg får nesten ingen sms eller nesten ingen ringer meg.. Og jeg må stort sett ta kontakt med alle sammen og holde kontakten selv.. Er den som kommer på besøk til andre... Er så dritt lei av at jeg må være den som tar kontakt, er kreativ og tar initiativ!! Har bare lyst å kutte ut alle sammen og skaffe meg nye venner som viser interesse...

Beklager så mye :( måtte bare få det ut!

Hei du :)

Tror alle føler seg ensom i blandt... Nå som mi liksom er voksne så faller mi liksom litt fra hverandre føler jeg. Men hadde også blitt lei meg om noen inviterte "alle" på vinkveld uten om meg... for man trenger jo ikke drikke for å være sosial... kan jo bare spise ost og kjeks ;)

Du kan jo spørre om du og kan komme, om du kjenner alle som skal komme og kjenner henne godt hun som arrangerer?

Klem :)

Godt å høre. Utrolig hvor humør og sinnsstemning kan svinge så mye på en dag!!!

Det var helt klart godt å få det ut :)

Jeg skulle spurt om jeg fikk komme hadde det ikke vært for at jeg så det ved en tilfeldighet på Facebook igår kveld da vinkvelden var!! Føler meg så dum om jeg trenger meg på.. Kanskje barnslig tenkt men jeg skal rett og slett ikke gi lyd fra meg bare for å se hvor lang tid det tar før noen tar kontakt....

Imorgen er det helt sikkert en bedre dag!

Datt i trappa utfor også i kveld - topp!! ;)

Jeg tror mange ganger man kommer lengre med å være direkte. Spør henne om det var noen grunn til at hun ikke inviterte deg, om det kanskje er pga graviditeten? Bare si du så det på facebook.

Du kan jo si du hadde syntes det hadde vært koselig å bli bedd du også om hun sier at hun ikke ba deg pga babyen i magen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...