Mali79 Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Jeg tok en Clearblue grav. test i går kveld, og plusset da med en veeldig svak, svak loddrett strek (mye svakere enn den vannrette). Testet igjen i dag morges på morgenurin med to ulike tester, hvorav Clearbluetesten igjen ble svaaaakt positiv, og strimmel fra Billige-tester ble negativ! Hvordan tolke dette!? Må legge til at det er to dager til IKM. Føler at jeg holder på å bli GAL! Veldig takknemlig for svar, er splitter ny her
_JuNi_ Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Tror du bare må vente og teste igjen når du venter IKM
heha- ny spire i magen- Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Hadde egentlig stolt mer på billigtesten dessverre... Clearblue har en tildens å gi falske positive svar før ikm. Det blir en såkalt "sytrådstrek"....lett å tolke feil.. Det har jeg gjort! Men hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til ikm, kan godt hende du er gravid selv om billigtesten er negativ:) Masse lykke til!
Mali79 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2012 Tusen takk for svar! Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet et par dager til
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Jeg testet med cb 10dager dpo og den ble veeeeeldig svak positiv og igjen 3-4 dager etter det og den ble også ganske svak , testet torsdag igjen ,4dager etter ikm og den var positiv ! Vent til ikm eller noen dager over ikm og test igjen lykke til
Mali79 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2012 Tusen takk for det; testet med en CB i ettermiddag, og den ble et sterkt pluss! Nå blir det en digitaltest i morgen (som er IKM) for å være HELT sikker!
Mali79 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2012 gratulerer:-):-):-) Tusen takk!! Tok en digital CB-test i morges som viste gravid 1-2. En bra start på dagen. HURRA!!!
kaklemor Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 gratulerer:-):-):-) Tusen takk!! Tok en digital CB-test i morges som viste gravid 1-2. En bra start på dagen. HURRA!!! Hurra:) Det er en veldig bra start på dagen ja! Gratulerer så masse igjen:)
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 Klarte ikke å vente lenger så jeg testet i dag, negativ ! Men skal ikke ha TR før til helgen, så håpet er der enda ! Jeg drømmer at jeg er gravid omtrent annenhver natt.. duppet litt på sofaen i ste og da drømte jeg også det.. tenker jo på det hele tiden når jeg er våken, så er sikkert derfor !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå