Gå til innhold

Aldri mer a1tester!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte gubben for å kjøpe test i går da jeg var to dager over ikm, og han kom hjem med en topakk a1. Det passet jo fint for da kunne jeg ta en i går og en på mårran i dag. Ble jo kjempeglad da jeg fikk et svak strek selv om jeg hadde tisset to timer før, da må jeg jo være gravid!

Men nei da :( tok en ny test i dag og når jeg tørka meg så jeg at mensen kom!

Har ikke stressa så mye med prøvinga nå, tar det litt som det kommer men det er jo sinnsykt skuffende å tro at man er gravid på grunn av drittester som ikke er riktig.. Nå blir det iallefall bare billigstrimler fra nå av, har aldri fått feil resultat med dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da , det er kjedelig . dere får stå på neste pp så ser du det klaffer vettu :)

Skrevet

SÅ KJEDELIG :/

slik er det med DocMorris testene ogsÅ...

Skrevet

Uff, det var trist. Men graviditetstesten har nok målt HCG, så tror nok du har mistet. Dette skjer veldig veldig ofte. Var no ikke noe galt med testen

Skrevet

Men er det mulig? Jeg trodde tester kunne gi feil neg. Svar ,men ikke feil pos??? Fy fasan! Ble leimeg på dine vegne nå..... Vet hvor mye en pos test betyr..... :(

Skrevet

Takk for støtte :) testen jeg tok i dag var negativ, så tror nok ikke jeg har vært gravid.. hadde ikke helt trua uansett da vi ikke hadde så mye sex rundt el. Ble bare så utrolig glad i går kveld, begynte planlegginga av hvordan ting skulle bli..

Tar det heldigvis ikke så tundt. Er pp2 og jeg har en nydelig gutt på 10mnd så nestemann får komme når han kommer :)

Skrevet

Disse testene har jeg tatt hele veien. Synes det er rart at det skal kunne påvises hcg dersom du ikke er gravid..? Hmmm... Trodde aldri man fikk falsk positiv? Kjempekjedlig å tro at man er det i det ene øyeblikket :(

Skrevet

Du kan ha hatt en kjemisk graviditet. Har opplevd det selv. Fått svak pos test dagen før ikm og negativ ikm dagen. Ikke noe feil med testene fordi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...