Gå til innhold

Forkjølet , noen tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snørrer og snørrer og nyser og nyser ... er tett i hode .. (hoster ikke)...

slitsomt altså..

noen tips til bedring ?

er litt bekymret for at det kan være farlig for babyen.. men prøver å ikke tenke så mye på det da jeg ikke tror bekymring er noe bedre for barnet...

er det noen andre ? kanskje en litt lettelse, selv om jeg ikke håper det ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forresten 24 uker på vei :)

Skrevet

Paracet og otrivin har vært min venn denne uka. På vei til å gå over nå heldigvis,men fikk vondt i halsen etter verste bihuleproblemene gikk over.

Ikke noe farlig :)

Skrevet

godt det ikke er farlig ;) takk .. skal sende mannen på butikken asap;)

Skrevet

Pass på og ikke overdriv Otrivin bruken bare. Har selv "syndet" ett par ganger. Men fastlegen sa saltvann var bedre for gravide...selv er jeg i starten av enten influensa eller lungebetennelse el no. Ligger bare og redd det skal bli værre :-(. Sønnen på 5 har ligget med over 40 i feber i 4 dager, og er fortsatt ikke feberfri. Jeg hoster noe voldsomt og har surkling i lungene. Man blir jo bekymra, men får jo ikke gjort så mye. Viktig og få febern ned om den kommer da, så da får man ty til litt paracet, noe jeg prøver og begrense bruken av, men ikke lett med så mye hodepine og vondter :-(. God bedring til deg ;-)

Skrevet

Du kan også bruke Zymelin nesespray, står i pakningsvedlegget at den er trygg for gravide med den doseringen som står på esken.

God bedring! :)

Skrevet

Hvis du vil prøve helt trygge alternativer før du begynner på otrivin eller lignende, så kan jeg anbefale nesehorn (får kjøpt på apoteket). Det fyller du bare med lunkent vann og salt uten jod og renner gjennom systemet - inn det ene neseboret og ut det andre. Det synes jeg renser godt opp hos meg. Billig i drift og god ved bihulebetennelse, pollenallergi etc.

OBS - viktig å få ut alt vannet :=)

http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/nesehorn.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...