Gå til innhold

Sitter her med sønnen min og ser en gammel Sabeltann film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må si jeg synes at han som spiller Pinky her er temmelig deilig ;-) La jo aldri merke til det da jeg var yngre...hehe :-D Er det Morten Usterud han heter?

Fortsetter under...

Skrevet

Stemmer:p Synes også han ser veldig tagbar ut, hehe.

Skrevet

Og må si jeg synes at han som spiller Pinky her er temmelig deilig ;-) La jo aldri merke til det da jeg var yngre...hehe :-D Er det Morten Usterud han heter?

JAAAA!!!!! Han er hot :)

Skrevet

Hallo!!! "Tagbar"???

Er det ikke en gutt på ca. 12 år dere snakker om her?

Skrevet

Hallo!!! "Tagbar"???

Er det ikke en gutt på ca. 12 år dere snakker om her?

Den første Pinky var eldre enn tolv år. Janne Formoe spilte Sunniva, så da var skuespilleren som spilte Pinky jevngammel med henne.

Skrevet

Han er faktisk rundt 18 år i den filmen som vi har her hjemme, han er født i '74. Så synes ikke det er så ille å synes han er hot når jeg selv er 23-27 år nå :P

Annonse

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Omfg morten er så digg!!

Skrevet

Får man tak i de første kaptein sabeltann filmene på dvd? De der Terje Formoe selv spiller Kapt S.?

Synes kun det er han som har gjort en god nok jobb :)

Skrevet

hehe, jeg husker så godt da jeg var 8 år og kapteinsabeltann var nytt. Vi hadde ikke TV, men jeg og venninna mi hørte på CD'n hver gang hun var med meg hjem. Pinkis sang spillte vi alltid 2 ganger for vi likte ham så godt ;) Det var bildet av ham i CD coveret. Husker ikke hvordan han så ut, men husker meget godt fasinasjonen !! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...