Gå til innhold

Veldig trist ultralyd i går :(

Anbefalte innlegg

Det ble veldig triste nyheter på ultralyden i går! Hjertet til lillegutten min var sluttet å slå :( En beskjed jeg ikke hadde regnet med så sent. Antagelig døde han ikke så lenge etter ordinær UL. Han var mindre nå enn han var da og det var så fælt å se den lille tynne kroppen som ikke rørte på seg og ikke hadde hjerte som slo. Alt så tilsynelatende bra ut med søsteren. Hun var faktisk litt over gjennomsnittet i str, og hjertet og blodgjennomstrømmingen var helt flott. Jordmoren fikk gyn til å komme for å se, men han kunne bare konstatere det hun hadde sagt. Hadde heldigvis med ei venninne på UL. Vi fikk være på ei av fødestuene for å fordøye dette.

Fikk flott oppfølging av 3 jordmødre, gyn og en student. Ble totalt 4.5 timer på sykehuset. Måtte vente på at alt det praktiske var avklart. Gyn ringte rett til Nasjonalt senter for fostermedisin i Trondheim. Har time der onsdag morgen. Måtte ta med alt av papirer og ultralydbilder.

Hadde nettopp fått papirene i handa og var akkurat kommet ut til bilen da fastllegen min ringte. Han hadde allerede lest rapporten til gyn. Han hadde vakt, så han ville at jeg skulle komme ned for en prat på kvelden. Det var veldig godt å prate med han. Fikk beskjed om å holde meg i ro og ligge mest mulig. Kun gå korte avstander som til postkassen og til bilen. Og hadde jeg den minste tvil om at det kunne være noe, så måtte jeg ringe han. Han skulle komme på flekken! Veldig flott at man har noen som stiller opp. Er nå veldig spent på hvor lenge jeg blir i Trondheim og hva de gjør. Forferdelig dag i går, og var helt på felgen i gårkveld. Går litt bedre i dag, men veldig tungt å skrive dette.

Endret av Håpefull38
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910770-veldig-trist-ultralyd-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, dette var utrolig trist å lese. Jeg har jo fulgt deg og var så glad på dine vegne når du endelig lyktes. Jeg føler med deg og tenker på deg. Veldig godt å lese at jenta di har det godt og vokser som hun skal. Stor klem fra meg til deg : )

Annonse

Kjære Håpefull.. dette var triste nyheter og jeg sitter med tårer i øynene. Kondolerer så mye med lillegutten. Veldig godt å lese at du får så god oppfølging nå, og håper du har et godt støtteapparat rundt deg. Oppi alt det triste er det jo også utrolig god nyhet at alt står så bra til med jenten din.

Trøsteklem.

Nei uff da :(((( Dette var ikke noen ålreit lesning! :(((

Ønsker deg masse lykke til videre,og godt og se at de tar vare på deg i denne tunge tiden. Håper du kommer deg opp igjen,og at alt går bra framover. Krysser fingrene for jenta di,som er så sterk der inne.

Kjære deg -det var veldig vondt å lese dette, Håpefull38. Kondolerer med lillegutten din. Det er ikke dette vi skal oppleve - det må ha vært helt forferdelig å få vite dette. Godt å lese at du fikk en så bra oppfølging med en gang, og at også fastlegen din følger deg opp og tilbød en prat på kvelden.

Nå må du være sterk for deg selv og for den lille jenta i magen. Sender masse styrketanker til deg og en stor varm klem. Tenker på deg og turen til Trondheim, og håper du blir veldig godt ivaretatt og at du kan komme raskt hjem igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...