Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok... blir litt "privat og intimt" dette....

Men satt på do og tisset. Var så ferdig med å tisse, bøyer meg frem for å hente litt tørk. Da rant det plutselig væske ut av meg :S Ikke mye men nok til at jeg skjønte at ikke alt var som det "pleide"?

Ringte føden, og de ba meg ta på et bind og se om dette ble vått. Ellers var det vist vanlig med litt avgang nå.. Er i uke 37 :) Noen andre??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det sånn en stund. Var inne og fikk avkreftet vannavgang i uke 35 (?). Her er det "svært tyntflytende utflod" og at jeg ikke får tømt blæra ordentlig som har skylda.

Spennende for deg. Kanskje babyen er klar for utreise snart :-) Her er vi i uke 38+3. Still going strong :-)

Skrevet

Det samme skjedde meg i forrige sv.skap - var da inne til sjekk. Kun tynn utflod - som er helt vanlig. Opplever det stadig nå og. Plagsomt, men snart over! 38 uker i morgen :)

Skrevet

Ok :) får bare smøre seg med tålmodighet litt til da... Egentlig har ikke fødseltanken så nærme... men når det skjedde begynte jeg å glede meg med en gang :) hehe...

Skrevet

Hadde noe jeg gikk ut ifra var vannavgang mandagsmorgen 13.februar, var inne til sjekk på kvelden. Fikk bekreftet vannavgang ved en prøve. Riene begynte samme natt og kl 6.26 14.februar var vår nydelige Ylva født (22 dager før termin)

Vannet som gikk var lys rosa hos meg og det kom bare noen dråper om gangen. Så det best på papiret når jeg tørket meg. Har hatt vannavgang i mine to tidligere fødsler og kjente igjen lukten denne gangen. Det lukter litt søtt på en måte.

Spennende om det er fostervann hos deg da;)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...