Knerten's mamma <3 Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Min lille tass på 10 mnd har hele tiden vært veldig "selvstendig" og trygg. Han har kunnet leke på gulvet mens jeg feks har støvsuget,og ordnet ting og tang. Nå blir han kjemperedd og usikker dersom jeg starter stavmikseren,støvsugeren,kjøkkenvifta,krøllbørsten og alt som lager lyd! Til og med når jeg spyler ned i do...! Jeg har tatt han opp for at han skal se hva som lager lyd, og at det ikke er noe farlig. Jeg vil gjerne gi han trygghet, samtidig som jeg ikke vil forsterke frykten hans ved å ta han opp. Hva gjør man? Er det bare en fase eller en form for separasjonsangst? Han er ikke redd når han sitter på armen eller i manducaen, han gir hvertfall ikke like stort uttrykk for det som når han er alene på gulvet.
Moren te Elias Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Min lillegutt har også høylyd skrek, alt som lager høy lyd altså Har også tatt opp for å vise hva som lager lyden men det hjelper ikke, kanskje det er noe de vokser fra seg eller? Nå hjelp jeg ikke hehe , venter på svar jeg og:) Mini er 6,5 mnd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå