Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+2 dager (tror jeg) er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei pga lang syklus. I går så fikk jeg bittelitt lysebrun utflod det skjedde en gang også var det ikke mer. I dag så kom det litt mer enn i går men bare en gang også er det ikke noe mer. Er det noe jeg burde bli bekymret for? Jeg er livredd for å miste da dette barnet her er veldig ønsker:)

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910713-brun-aktig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg spottet også med sønnen min rundt det tidspunktet. jeg vart jo livredd så ringte legen. å så fikk jeg tidlig ul for å se om alt sto bra til.. så ikke hjerte slå da. men fikk komme inn igjen å da var det et bankende hjerte .

Det er ikke uvanlig å "spotte" i begynnelsen av svangerskapet, og det kan være flere grunner til det. Det trenger ikke å bety at du mister.

Jeg har spottet og hatt endel småblødninger helt fra egget festet seg. årsaken hos meg er mest sannsynlig lettblødende livmorhalstapp.

Du kan tidligst se hjertet slå i uke 6/7, så hvis spottingen ikke endrer seg, så be om en UL for å sjekke at alt ser bra ut.

Det er ikke uvanlig å "spotte" i begynnelsen av svangerskapet, og det kan være flere grunner til det. Det trenger ikke å bety at du mister.

Jeg har spottet og hatt endel småblødninger helt fra egget festet seg. årsaken hos meg er mest sannsynlig lettblødende livmorhalstapp.

Du kan tidligst se hjertet slå i uke 6/7, så hvis spottingen ikke endrer seg, så be om en UL for å sjekke at alt ser bra ut.

Tusen takk for svar da er håp i hvertfall:) Da ser jeg det hele an i en stund,hvis det ikke gir seg så kontakter jeg lege. Er ikke så mye som skal til før man blir bekymret,men er heldigvis ikke noe blod enda og det håper jeg at det ikke kommer heller:)

Har hatt brun utflod 3 ganger, er nå 15 uker, var på ul på mandag og alt så bra ut så langt. Gyn sa at utfloden er ubetydlig, er vist mye rart som kan komme ut, uten at det er noe i veien :)

Med førstemann blødde jeg jevnlig, men det var fra slimhinnene i livmorhals og også ubetydlig for gullet, men var FRYKTLIG da jeg først oppdaget det og inntil jeg viste hvor det kom fra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...