Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Heioghopp Har ventet med å gi en liten oppdatering da jeg begynte å spotte i går, i dag kommer det litt friskt blod så regner med det er tanta som kom 14 dager over IKM... Dette er altså tredje gangen jeg blør/spotter på fire uker!! Blir gal... Fikk testene i posten i dag, negativ med bare ett lite hint til svak ultrasvak strek...Rett etter en kaffikopp og midt på dagen men likevell!! Tenkte jeg skulle svi av en EL-test også siden jeg hadde så sterke EL-tester på dagen IKM og tre dager etterpå, legger ved bilde så dere kan se den!! Den er vel kanskje negativ? Jeg vet ikke jeg? Skjønner ingenverdensting...
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 eltesten ser enten like sterk som kontrollstreken eller svakere ut. va litt vanskelig å bedømme. har du hatt negative g-tester helt til nå?
Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2012 Ble så usikker jeg å, men når jeg vet at det er urin som er etter en hel kopp kaffi og et glass vann så blir jeg litt usikker Har hatt to med svake streker, så jeg aner ikke hva som skjer...Nå var den jo nesten så godt som negativ men altså da i samme urin som denne eltesten ! Jeg blir gaaaal!
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 hmmmmm. ikke godt å si. du får prøve på ijen etter noen timer uten å drukket. har du noen tegn da? hadde desverre noe forje pp der jeg ikke fikk mens. å positive el-tester i 17 dager fra dagen etter ikm. så spotta jeg i 2 dager så kom mens. puppene vaks, mue murringer. svak mens som kom. men desverre ikke gravid.men så har jeg kansje pco. var hos gyn denne uka. der jeg har pcos eggstokk på venstre side, mens den andre er normal.
Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2012 Magen er fryktelig oppblåst, brystene vonde og halsbrann noe jeg ikke har hatt siden snuppa! I tilegg har jeg hatt menssmerter i tre uker som stoppet nå når denne blødninger kom!! Forvirret! Som et sammendrag hadde jeg tanta fra 4-7 januar! Elslim (tok ikke test men har alltid hatt kontroll over EL) 17 februar, tre dager seinere spottet jeg bare en times tid me helt lys blank brunelig utflod! En uke etter det igjen 6 dager før ikm hadde jeg et døgn med samme utflod pluss litt friskt blod! Så 14 dager etter ikm blør jeg altså sparsomt igjen!! Rart jeg er forvirra?!
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 ikke rart du blir forvirra da :/
Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2012 Nei jeg skjønner ingenting:-/ i tilegg hadde jeg to svakt positive tester 8 og 9 dager over ikm:)
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Nei jeg skjønner ingenting:-/ i tilegg hadde jeg to svakt positive tester 8 og 9 dager over ikm:) men du har ikke testet med g-test no?
Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2012 Jo, men den var enda svakere enn de andre! Bare en liten antydning til strek... Kanskje kroppen holder på å støte ifra?
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 kan kansje være kjemisk da. att det ikke fester seg skikkelig.
Leah<3Mamma Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2012 Maybe:-/ menmen, første pp så forventa ikke at det skulle skje noe:) må vel komme meg en tur til legen for å få sjekket at det ikke er noe galt i allefall:)
mammas skatter <3 Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 ja eneste muligheten å vite noe sikkert på. ;/
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Den ser jo positiv ut! Du kan ikke ha hatt eggløsning veldig sent da, slik at det ikke viser sterkt enda? Det skjedde med meg i sist svangerskap. Her er jeg 13 dager over IKM og knallnegative tester Ikke en dråpe med blod enda, men det kommer vel det og. Ikke bare bare med denne kroppen som ikke fungerer som den skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå