ØnskerBIM87 Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 I november var det første gangen mensen gikk 5 dager over tid. Husker jeg var så UTROLIG sikker på at jeg var gravid. Hadde ALLE sympomene og sikkert pluss litt. Dag nr 5 kom og det samme gjorde mensen. BLÆ! Jeg gråt og jeg gråt. Jeg var jo så sikker.... Så tenkte jeg, nei fuck dette. Jeg kan ikke bli gravid jeg!!! Nye 5 dager over tiden og jeg helt ekstase, Nå er jeg I ALLEFALL gravid! BLÆ! Mensen kom etter jeg brukte den siste graviditets testen. Nå gidder jeg snart ikke mer merker jeg. Det tar virkelig på å vÆre slik. Går jeg over tiden denne gangen så ja vel. Da går jeg litt ekstra så kommer sikkert mensen etter jeg tok den negative testen for n't gang. Jeg har bestemt at vi ikke skal si til noen at vi prøver. Og nå har vi jo prøvd siden mai 2011. Og folk maser.... JIZZEZ! Min mor og far er vÆrst. "åh jeg har så lyst å bli morfar jeg" Har så lyst å skrike: TROR DU IKKE JEG PRøVER FOR FAEEEEEN!!!! Men i stedenfor så smiler jeg idiotisk å sier: nja blir nok ikke før jeg runder tredve, Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til! hadde noen venninner nå som liksom "ja vi tror vi skal begynne i sommer vi" JA Så FUCKINGS FINT FOR DEG DA!!!! JEG HAR PRøVD å EN FUCKINGS EVIGHET (virker i alle fall slik) OG INGENTING SKJER! Jeg smiler og sier: Så koselig da. Blir sikkert en fin tid. SCREW ME! *takk for at jeg fikk blåst ut litt *
spireønske Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Du er slettes ikke den eneste som har det sånn Jeg har gått uten p-piller i 4 år.. Idag fikk jeg mensen (å er gla får det?!), joda, det er pga på søndag skal jeg starte på min 1. pergo kur, å det kan bli spennende:) Satser på att ting skal gå fortere nå Klem, å lykke til til deg:)
Ivrig prøver - på vei! Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 I november var det fØrste gangen mensen gikk 5 dager over tid. Husker jeg var så UTROLIG sikker på at jeg var gravid. Hadde ALLE sympomene og sikkert pluss litt. Dag nr 5 kom og det samme gjorde mensen. BLÆ! Jeg gråt og jeg gråt. Jeg var jo så sikker.... Så tenkte jeg, nei fuck dette. Jeg kan ikke bli gravid jeg!!! Nye 5 dager over tiden og jeg helt ekstase, Nå er jeg I ALLEFALL gravid! BLÆ! Mensen kom etter jeg brukte den siste graviditets testen. Nå gidder jeg snart ikke mer merker jeg. Det tar virkelig på å vÆre slik. Går jeg over tiden denne gangen så ja vel. Da går jeg litt ekstra så kommer sikkert mensen etter jeg tok den negative testen for n't gang. Jeg har bestemt at vi ikke skal si til noen at vi prØver. Og nå har vi jo prØvd siden mai 2011. Og folk maser.... JIZZEZ! Min mor og far er vÆrst. "åh jeg har så lyst å bli morfar jeg" Har så lyst å skrike: TROR DU IKKE JEG PRØVER FOR FAEEEEEN!!!! Men i stedenfor så smiler jeg idiotisk å sier: nja blir nok ikke fØr jeg runder tredve, Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til! hadde noen venninner nå som liksom "ja vi tror vi skal begynne i sommer vi" JA Så FUCKINGS FINT FOR DEG DA!!!! JEG HAR PRØVD å EN FUCKINGS EVIGHET (virker i alle fall slik) OG INGENTING SKJER! Jeg smiler og sier: Så koselig da. Blir sikkert en fin tid. SCREW ME! *takk for at jeg fikk blåst ut litt * å, jeg fØler så med deg! Sitter i akkurat samme situasjon. Det er utrolig frustrerende. Men vet du hva, jeg tror plutselig det vil skje. PrØver å tenke positivt hvertfall. Og sender masse lykke til dere!
ØnskerBIM87 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2012 Du er slettes ikke den eneste som har det sånn Jeg har gått uten p-piller i 4 år.. Idag fikk jeg mensen (å er gla får det?!), joda, det er pga på søndag skal jeg starte på min 1. pergo kur, å det kan bli spennende:) Satser på att ting skal gå fortere nå Klem, å lykke til til deg:) Hehehe... Nei vet ikke om det er bra eller dårlig at jeg ikke er den eneste hehe. Lykke til
ØnskerBIM87 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2012 I november var det første gangen mensen gikk 5 dager over tid. Husker jeg var så UTROLIG sikker på at jeg var gravid. Hadde ALLE sympomene og sikkert pluss litt. Dag nr 5 kom og det samme gjorde mensen. BLÆ! Jeg gråt og jeg gråt. Jeg var jo så sikker.... Så tenkte jeg, nei fuck dette. Jeg kan ikke bli gravid jeg!!! Nye 5 dager over tiden og jeg helt ekstase, Nå er jeg I ALLEFALL gravid! BLÆ! Mensen kom etter jeg brukte den siste graviditets testen. Nå gidder jeg snart ikke mer merker jeg. Det tar virkelig på å vÆre slik. Går jeg over tiden denne gangen så ja vel. Da går jeg litt ekstra så kommer sikkert mensen etter jeg tok den negative testen for n't gang. Jeg har bestemt at vi ikke skal si til noen at vi prøver. Og nå har vi jo prøvd siden mai 2011. Og folk maser.... JIZZEZ! Min mor og far er vÆrst. "åh jeg har så lyst å bli morfar jeg" Har så lyst å skrike: TROR DU IKKE JEG PRøVER FOR FAEEEEEN!!!! Men i stedenfor så smiler jeg idiotisk å sier: nja blir nok ikke før jeg runder tredve, Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til! hadde noen venninner nå som liksom "ja vi tror vi skal begynne i sommer vi" JA Så FUCKINGS FINT FOR DEG DA!!!! JEG HAR PRøVD å EN FUCKINGS EVIGHET (virker i alle fall slik) OG INGENTING SKJER! Jeg smiler og sier: Så koselig da. Blir sikkert en fin tid. SCREW ME! *takk for at jeg fikk blåst ut litt * å, jeg føler så med deg! Sitter i akkurat samme situasjon. Det er utrolig frustrerende. Men vet du hva, jeg tror plutselig det vil skje. Prøver å tenke positivt hvertfall. Og sender masse lykke til dere! Jo takk for det hehe.. er noe dritt. Blir bare så frustrert!!! Masse lykke til til dere å
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Huff det høres ikke bra ut , du skal se det går snart Abefaler deg å lese boken the secret , jeg leste den for ca .2 mnd siden og jeg ble gravid på første pp . Den er helt fantastiskt om du vil oppnå en spes.ting lykke til !
ØnskerBIM87 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2012 Huff det høres ikke bra ut , du skal se det går snart Abefaler deg å lese boken the secret , jeg leste den for ca .2 mnd siden og jeg ble gravid på første pp . Den er helt fantastiskt om du vil oppnå en spes.ting lykke til ! Ok, hva handler den om?? Er det tips og slikt liksom? Tusen takk for det
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Det er en måte å tenke på som gjør at du tiltrekker deg ting Den er super bra og veldig lett og lese , les den !! du kommer til å se at det fungerer , har hvertfall gjort så mye for meg når det gjelder vekt og penger og graviditet Anbefales absolutt !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå