Gå til innhold

Mens etter avbrudd...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet på Puregon og Synarela forrige fredag pga ingen respons på medisinen. Når er et da vanlig og få mensen igjen? Ingen antydnng til nå....

Jeg sluttet på Puregon og Synerela forrige fredag og fikk mensen i dag. Akkurat en uke etter at jeg sluttet. Pga. overstimulering ble det besluttet at jeg ved neste forsøk skal bruke Gonal-F og Orgalutran fra andre mensdag.

Har allerede ringt inn mens og skal igang med neste forsøk omkring 20.april. Her gir vi alt for å bli en familie! :)

Endret av *Krysser-alt*

Annonse

Jeg sluttet på synerela og menopur mandag 6 feb da de valgte å avbryte vårt 3 ferskforsøk pga for dårlig stimulering og få eggposer, men her har det ikke kommet noe mens ennå. Fikk beskjed om at jeg ville få mens i løpet av 7 til 14 dager så den er vel like rundt hjørnet.

Skal ikke ringe inn denne men neste månd så da er vi i gang igjen i april :-)

Jeg sluttet på Puregon og Synarela forrige fredag pga ingen respons på medisinen. Når er et da vanlig og få mensen igjen? Ingen antydnng til nå....

Jeg også sluttet på puregon og synarela fordi jeg ikke reagerte på medisinene! (selvfølgelig ikke bra, men ble litt lettet(ikke misforstå) over at jeg ikke er helt aleine) jeg ble avbrutt man 30 og fikk en småblødning den 4 feb. så 5 dager etterpå.. Men det var ikke en vanlig blødning, bare litt spotting eller hva det kalles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...