Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere im dette navnet? Kjenner dere noen som heter dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Tror ikke jeg har hørt det før. Minner meg om et annet navn, Lionel(l). Syns ikke det var så verst for en som ønsker et mindre vanlig navn :)

Skrevet

Aldri møtt noen som heter det. Jeg liker det ikke, alt for jålete for min smak.

Gjest Antarctica
Skrevet

Dame eller mann?

Hvis det var skrevet Lionel ville jeg tenke mann, men Leonel får meg til å tenke dame (Leonelle)

Skrevet

Feilstaving av Lionel, tenker jeg. Og nei, det var ikke fint.

Skrevet

Jeg har aldri hørt det før! Men likte det ikke, desverre.

Skrevet

Jeg har hørt det, men kjenner ingen personlig ved navnet. Synes ikke det er så pent egentlig. Liker Leonard og Leopold, som ihvertfall har lik begynnelse :)

Skrevet

Kronglete, lite pent og ser bare ut som en haug bokstaver slengt vilkårlig sammen i en haug.

Er det til gutt eller jente?

Skrevet

Dette har blitt foreslått her hjemme også. Jeg var skikkelig imot det med en gang, men har smakt på det en stund og må si jeg liker det :) (men det har jeg ikke fortalt sambo enda, får se om jeg gjør det hvis vi finner ut hva som skjuler seg inni her)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har truffet en som het det - men kjenner ham ikke riktig.

Jeg synes det er fint - og MYE finere på norsk enn Lionel som er den engelske variant av navnet.

Tommel opp herfra. :)

Skrevet

Helt klart et flott guttenavn! Sats på det!

Skrevet

Tror at sønnen til Vinnie heter det.

Personlig synes jeg at det er et grusomt navn...

Skrevet

Vet om en som heter det. Synes det er et fint navn. Men alle navn som er litt uvanlige må man jo bli vandt med---> tenke litt på, og da blir de fleste navn, etter min mening, fine. Synes det er bra at folk velger uvanlige navn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...