Gå til innhold

Overstått ultralyd i går og uventet nyhet :)

Anbefalte innlegg

Såååå glad i dag ( lettere sjokkskadet i går)

Har tre prinser fra før, og var sikker på at prins 4 var på vei.

Etter at jordmor hadde gått gjennom alt og sett at alt så fint ut, spurte hun om vi ville vite kjønn, det ville vi.

Vi var lettere sjokkskadet da beskjeden var: Ja, denne gangen har dere faktisk fått til å lage en jente :o)

Jeg var så skråsikker på at det var gutt igjen, og dette var den gangen jeg hadde tenkt minst på hva det var og hva jeg ønsket. Vi var så lykkelige for at alt var bra med lillegull og etter å ha fått summet oss natten gjennom, veldig glad for at sistemann ble en prinsesse i haneflokken :o)

Hadde inntatt en dobbel snickers ( og var lettere småkvalm) før ultralyden, og det satte fart i gullet litt.

Makan til dansing og fekting :o) Fantastisk

<3 Lykke <3

Fortsetter under...

Takk for det :)!! Har nesten ikke klart å ta det inn over oss, ble virkelig overrasket og jordmor måtte overbevise meg om at det ikke var en gutt ved å sjekke flere ganger :)

Gratulerer så mye! :)

Vi venter også helt uventet en jente denne gangen, det er så gøy å få lov til å oppleve gledene ved begge kjønn! :)

Gratulerer igjen, med frisk liten pike på vei. :D

Annonse

Hipp hurra for alle dere :) og takk. Vi er fortsatt i lykkerus :) prøvde å kjøpe en kjole i går, men fikk det liksom ikke helt til :) følte det litt fremmed, det er jo gutter vi kan! Men jeg skal nok få det til, vi gleder oss veldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...