Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Hei, jeg er inn i min 14 pp og prøver temping for første gang denne måneden. Jeg fikk mensen 5feb og startet tempingen dagen etter. I følge kalendere å fertilityfriend skal jeg ha eggløsning i disse dager. I går hadde jeg mye el-slim. Temperaturen har hele tiden variert mellom 36,6 og 36,8. Slik har det vært ca annenhver dag til nå i syklusen. Når har syklusen steget fra 36,6, 36,7, 36,8 og til 36,9 de siste dagene. I dag når jeg tempet var den 36,5. Så lavt har den aldri vært før. Skal ikke den være forhøyet i dag hvis jeg hadde eggløsning i går? Temper til nøyaktig samme tid hver dag. Mulig jeg er stokk dum, men dette syntes jeg er avanserte greier!
Mammapudding Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Det kan jo hende at du har el i dag eller i morgen da FF sier i fra 4 dager etter el har vært. Jeg ville lagt aksjer i dag hvis jeg var deg ¨Min temp synker samme dag eller dagen før jeg har el, og så stiger den ganske mye dagen etter. Jeg skjønte heller ingenting den første pp med ff
nuffelita Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Takk for svar, trodde temperaturen skulle stige mot el for så å stige enda mer når el er overstått jeg, men slik er det er visst ikke med meg:p fertilityfirend er vanskelig å forstå seg på, men tar vel litt tid å komme inn i det regner jeg med
Mammapudding Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Ja, jeg brukte litt tid på å sette meg inn i det Lykke til, håper du ikke trenger ff så veldig mye lenger
Prøvekanin86 Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Er ny på fertilityfriend jeg og. Har bare testet i 4 dager og hadde et lite håp siden tempen steg igår fra 37,00 til 37,30. Men idag sank den igjen til 36,50 som er laveste jeg har hatt til nå, så er vel muligens tr på vei. Jeg syns også siden er litt komplisert. Usikker på hva alle de tilleggsopplysningene er og sånt
nuffelita Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Kjedelig at kanskje tanta er på vei Hvilken pp er du i? Tileggsopplysningene sliter jeg også med, og spesielt forkortelsene..fint med google translate
Prøvekanin86 Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Er på pp1, så om det ikke klaffer nå er det vel ikke så rart egentlig. Har jo null kjennskap til syklusen min, EL, IKM osv. Så må nok bare fortsette med tempinga etter tr har vært her og satse på at jeg finner ut noe mere neste mnd. Skal det tempes under tr også?
Maya86 Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 http://pernille.info/bbt.htm På denne siden finner du mye bra informasjon. :-) Tar noen sykluser før du ser et mønster, ikke alltid du gjør det da heller. Jeg har lav temp en dag før mensen og frem til EL, da stiger den med ca 0,25. ( 36,10 til 36,35, og videre til 36,60. Veldig forskjellig fra person til person. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå