Gå til innhold

uff,nå har jeg fått influensa:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og er så bekymret for lillegutt i magen. Hoster som en gris,skikkelig slimhoste, og har feber,vondt i muskler og nakke. Har nok blitt smittet av lillegullet på 3..hun har hatt det siden mandag. Er i uke 31 så magen begynner jo å bli stor,å jeg kjenner det kniper seg når jeg hoster. Har tatt paracet mot feberen, men håper ikke hostingen kan skade babyen? Huff for noe dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et lite tips: Det frarådes å ta for mye paracet dersom man er gravid - kan muligens gi barnet astma og allergi....

Skrevet

Eh, ja det er jo ikke bra å ta noen form for medisin mens man er gravid sikkert, men jeg vil tro at et par paracet er bedre enn høy feber da.... Alt er jo livsfarlig når man er gravid virker det som.. Kan ikke engang ta en paracet hvis man har det vondt eller ligger med feber... Tror regelen "alt med måte" er fin å leve etter når man er gravid, det gjør iallefall jeg :)

God bedring *ei tulle+spire* :)

Skrevet

akkurat ferdig med influensa og dobbelsidig lungebetennelse. er i uke 27 med tvillinger og den hosten er noe dritt. men det er ikke farlig for de små i magen. Fikk beskjed om å ta paracet pga feber. legg deg i senga og slapp av mest mulig.

riktig god bedring

Skrevet

Jeg har hatt hoste siden begynnelsen av november til langt ut i januar. Skikkelig stygg hoste, og har hosta til jeg har kasta opp. Var hos lege med det, men han fant ingenting.(Jeg mistenker at det er Mycoplasma jeg har hatt) Jeg fikk resept på Cosylan, selv om jeg er gravid. Skulle kun ta på kvelden før jeg la meg, sånn at jeg fikk sove.

Var ca 18 uker da dette var på det verste.

Skrevet

Spurte legen seneste i dag ang paracet - og ho sa at det ikke var farlig. Men alt med måte da. Uansett ikke bra med for høy feber heller. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...