OssTre<3 Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Siden i går så har jeg hatt litt stikkende smerter under magen, område over "dåsa" Kan kjennes ut som det hardner noe jævli. Er mest smertefullt når jeg beveger meg. Har kjent babyen sparke i dag. Smertene kom vel i går tidlig etter jeg bøyde meg litt for fort frammover for å ta på skoene (hadde sånn teit mammadongeribukse på meg) uke 24+5 i dag. Noen andre som også har dette? Er det normalt? Første min så har jo ikke ide..
OssTre<3 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2012 Eller som vet hva det kan være om det er normalt eller om jeg bør sjekke det..
OptimistHoppa Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Kan høres ut som kynnere? Normalt i så fall! Google it
OssTre<3 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2012 Åh, han google å jeg er blitt svææært gode venner i dette svangerskapet;) Men ikke alltid han gir meg utfyllende svar :-) men mulig det kan være kynnerr, men de skulle vel gitt seg, og ikke være der nesten hele tiden? Men men, etter to dager så forsvant det endelig i dag tidlig.
OptimistHoppa Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Enten kynnere eller livmora som vokser tipper jeg Bra det gikk over! Google er god venn med meg også
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Har også hatt d sånn, er nok livmora som vokser:) Men ubehagelig-ja!
Glupsk Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Det er ligament bånd som strekker seg slik at livmora vokser. Ikke farlig, men veldig ubehagelig. Er bare etgodt tegn på at ting er som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå