Gå til innhold

cerazette...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg slutta på cerazette for ikke så lenge siden...noen som har erfaring på hvor lang tid det kan ta før TR kommer?evt hvor lang tid brukte du etter du slutta?

Må legge til at jeg har gått på dem i 3år nå å har ikke hatt mens på den tiden!

Hehehe noen venter på at spira skal sitte å jeg venter på syklusen skal komme tilbake!er ikke akkorat noe jeg gleder meg til...

meeen skal det bli bebis så må det til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo litt erfaringer med cerazette da....har brukt de i to perioder. Sist gang brukte jeg de i ca 1,5 år og sluttet med de i november. Fikk mensen tilbake ca 2-3 uker etterpå. Men jeg har hatt uegelmessige blødninger på dem. Har ikke blødd hver mnd, men kanskje gått 6 mnd mellom blødningene, men da har jeg blødd i 2-3 uker i strekk. Så jeg har vært drittlei de pillene i perioder:-( Første gang jeg brukte de var etter en fødsel, og hadde brukt de i ca 1 år. Da ble jeg gravid rett etter at jeg sluttet på dem, før jeg fikk mensen igjen etter pilleslutt.

Skrevet

Oki,har her jeg ikke hatt noe blødning på 3år nå så er spendt på hvordan sykusn min blir når jeg en gang får den tilbake;)om jeg får den tilbake å ikke blir gravid i stedet..hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...