Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Mulig han ser deilig ut, men han er en stor egoist. Sikkert brukbar for et one-night stand, men ellers ville jeg nok helst hat minst mulig med ham å gjøre.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 17. februar 2012 #27 Skrevet 17. februar 2012 På hvilken måte er han egoist?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #28 Skrevet 17. februar 2012 Synes også han er ekstremt turn-on. Synes han virker fornuftig, empatisk og som en god leder. Synes ikke han er noe ektemann enme, da det "kjedelig A4" er mest holdbart i lengden for meg. Men kunne gjerne tenkt meg han i vennekretsen min eller som sengekamerat dersom jeg hadde vært singel;-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #29 Skrevet 17. februar 2012 Han fremstår både som frekk, uintelligent og nærmest rusa i talemåte. Generelt uflidd er han også. Sånne menn burde helst ikke formere seg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #30 Skrevet 17. februar 2012 Hæ..?? Skulle tro enkelte her snakka om en helt annen mann...som f.eks #29. Kan ikke si at han er uintelligent, har du i det hele tatt sett på samtlige Berserk serier??
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 17. februar 2012 #31 Skrevet 17. februar 2012 Uflidd ja, men det hadde du vært også etter mange mnd på seilas. Hvis du ser intervjuer med han fra perioder han er i Norge er han ikke mye uflidd spør du meg. Jålete, nei, men aldeles ikke uflidd. Jeg har ikke så mye negativt å si om Jarle jeg. Syns han virker som en ekstremt kunnskapsrik, eventyrlig og spennende mann, med en lederegenskap, ett pågangsmot og en evne til å takle det utroligste på egenhånd, og det hadde vært meg en glede å ha han i vennegjengen
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #32 Skrevet 17. februar 2012 Jeg klarer virkelig ikke helt å forstå de som mener at Jarle Andhøy er egoistisk. Man skulle jo tro at mannen slo sine skipskamerater med slegge og dro dem oppi båten, tvang dem til å bli med på flere måneders seilas uten å gi dem noe reelt valg overhodet. Andhøy er kaptein, en leder - og gir veldig klare instrukser for de som ønsker å være med ham å seile. Utrolig men sant, så finnes det faktisk flere "sjeler" som ham der ute, som ønsker et eventyr langt borte fra hverdagens kjas og mas. Risikoene for seilasene er alle fullstendig klar over. Jeg synes det blir å undergrave skipskameratene hans til gangs å tilegne dem den troen at de ikke visste hva de bega seg ut på. Mannen har sagt flere ganger at han IKKE ønsker å bli reddet hvis det skulle skje ham noe. Nå har han til og med reist ut uten nødpeilesender, og det sier vel sitt om alvoret i det han ytrer om dette. Synes bare dette også bør komme fram i en diskusjon hvor det hevdes at han er egoistisk - jeg vil gjerne høre argumenter for hvorfor enkelte mener han faktisk er det. Når det gjelder om mannen er sexy, så er jo dette som å diskutere om pizza er godt eller ikke. Smaken er som baken! Personlig mener jeg at han "utsonder" ett eller annet maskulint og primitivt. Mannen har jo flere ganger uttalt at hans største idol er bestemoren, for måten hun blant annet stelte hjemme for mann og barn. I 2012 er det selvsagt helt politisk ukorrekt å mene noe slikt, og det er iallfall veldig politisk ukorrekt av oss DAMER å si at vi er enige med ham - likevel tror jeg nok mange blir litt betatt av hans måte å tenke på. Og når det gjelder måten han snakker på, så har jeg aldri tenkt på ham som en "eksnarkoman" som noen hevder her, men snarere en som alltid har latter i stemmen når han prater. "Glimt i stemmen", kan man si det?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #33 Skrevet 15. desember 2013 Anonymous poster hash: 5b91c...e33
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #34 Skrevet 15. desember 2013 Sexy innebærer også at det må være mulig å føre en spennende samtale med vedkommende, og det finnes grenser for hvor lenge det er spennende å snakke om Kaptein Sabeltann, damer, skuter og shalabais, så han kan dere få ha i fred for meg. Anonymous poster hash: 261a2...39e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #35 Skrevet 15. desember 2013 Anonymous poster hash: 5b91c...e33
wilmus Skrevet 15. desember 2013 #36 Skrevet 15. desember 2013 jepp, jeg har veldig sansen for Jarle. Han er eventyrlysten, spennenede og maskulin samtidig som han virker veldig omsorgsfull og fornuftig.Han virker jo litt streng av og til, men det må man vel være som kaptein på seilbåt i farlige farvann, men en gjeng apekatter som mannskap
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #37 Skrevet 17. desember 2013 Anonymous poster hash: 5b91c...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå