Tired mama Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Måten han snakker på er bare så sexy!! Men hvordan er det han prater egentlig? Klarer ikke helt å beskrive det...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Måten han snakker på er bare så sexy!! Men hvordan er det han prater egentlig? Klarer ikke helt å beskrive det... Han ser bra ut, men er hjernedød, og det gjør ham ytterst usexy.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Hjernedød sier du? På hvilken måte da? Synes han virker oppegående nok jeg. Og jeg har forståelse for turen han tar nå. Har overhodet ingen inntrykk av at han er en dum mann. Og - jo, Jarle er en kjekk fyr HI;-) Elsker rufsete menn!
Gjest Heartbroken Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg SER det altså ikke jeg:) i mine øyne er han hverken pen eller sjarmerende! Utrolig usexy måte å snakke på... Godt smaken er forskjellig
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ser det heller ikke. Klarer ikke å se hva andre ser i han. Han er jo bare rusete og skjeggete. Og det er ikke på en positiv måte.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Hvor ser dere denne Jarle Andhøy hen? Alle prater jo om ham om dagen. Går det et program om ham eller noe?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Hvor ser dere denne Jarle Andhøy hen? Alle prater jo om ham om dagen. Går det et program om ham eller noe? Oj, dæven, hvor har du vært det siste året, og har du ikke lest noen aviser i det siste? Er det mulig å ikke få med seg Jarle Andhøy og Berserk....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Berserk programmet..han har også vært med en del i tangerudbakken... Jeg er enig med HI, han er drittsexy!! Hadde jeg vært singel, hadde ikke gjort meg vanskelig for å si det slik:P
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Hvis du virkelig synes at han er deilig, hva ville du ha sagt hvis du har sett mannen min som er fin, sexy, hyggelig og alt som er godt ved han. Tror du hadde voldtatt han der og da
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Hvis du virkelig synes at han er deilig, hva ville du ha sagt hvis du har sett mannen min som er fin, sexy, hyggelig og alt som er godt ved han. Tror du hadde voldtatt han der og da Det å være fin, sexy og hyggelig tar en et stykke, men er kjedelig i lengden. Jarle har en karisma og utstråling av det sjeldne, skal letet lenge for å finne tilsvarende.
Nikamo Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Jeg SER det altså ikke jeg:) i mine øyne er han hverken pen eller sjarmerende! Utrolig usexy måte å snakke på... Godt smaken er forskjellig Er Så enig med deg! Fatter ikke hva som er så fascinerende... Og du som lurer på hvordan han snakker; han høres som en (eks-) narkoman...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Hvor ser dere denne Jarle Andhøy hen? Alle prater jo om ham om dagen. Går det et program om ham eller noe? Oj, dæven, hvor har du vært det siste året, og har du ikke lest noen aviser i det siste? Er det mulig å ikke få med seg Jarle Andhøy og Berserk.... Joda, leser aviser og ser nyheter hver dag, og har fått med meg både Andhøy og Berserk. Men utifra engasjementet rundt ham så lurer jeg altså på om det går et tvprogram om ham eller noe.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Hvor ser dere denne Jarle Andhøy hen? Alle prater jo om ham om dagen. Går det et program om ham eller noe? Oj, dæven, hvor har du vært det siste året, og har du ikke lest noen aviser i det siste? Er det mulig å ikke få med seg Jarle Andhøy og Berserk.... Joda, leser aviser og ser nyheter hver dag, og har fått med meg både Andhøy og Berserk. Men utifra engasjementet rundt ham så lurer jeg altså på om det går et tvprogram om ham eller noe. Ja, det gjør det. I kveld på tvnorge, husker ikke hva det heter, men det handler om turen til sydpolen da båten forsvant. Jeg tror at grunnen til at mange syns han er så fantastisk er det at han er så annerledes i forhold til hva de fleste av oss lever med til daglig. Jeg syns heller ikke han er særlig "pen" og han prater på en måte som gjør at han høres ut til å prøve å gjøre seg litt viktig. Når det er sagt, så syns jeg også fyren er sexy på en måte. Alt det han har opplevd, måten han håndterer alle de fryktelige tingene som skjer på, og det at han selv ikke roter seg borti tull på samme måte er tiltrekkende. Og så har jeg på følelsen at han er litt av et fyrverkeri i senga, og det skader jo heller ikke
kaklemor Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Hvor ser dere denne Jarle Andhøy hen? Alle prater jo om ham om dagen. Går det et program om ham eller noe? Oj, dæven, hvor har du vært det siste året, og har du ikke lest noen aviser i det siste? Er det mulig å ikke få med seg Jarle Andhøy og Berserk.... Joda, leser aviser og ser nyheter hver dag, og har fått med meg både Andhøy og Berserk. Men utifra engasjementet rundt ham så lurer jeg altså på om det går et tvprogram om ham eller noe. Ja, det gjør det. I kveld på tvnorge, husker ikke hva det heter, men det handler om turen til sydpolen da båten forsvant. Jeg tror at grunnen til at mange syns han er så fantastisk er det at han er så annerledes i forhold til hva de fleste av oss lever med til daglig. Jeg syns heller ikke han er særlig "pen" og han prater på en måte som gjør at han høres ut til å prøve å gjøre seg litt viktig. Når det er sagt, så syns jeg også fyren er sexy på en måte. Alt det han har opplevd, måten han håndterer alle de fryktelige tingene som skjer på, og det at han selv ikke roter seg borti tull på samme måte er tiltrekkende. Og så har jeg på følelsen at han er litt av et fyrverkeri i senga, og det skader jo heller ikke Ja, han virker veldig ordentlig av seg og kan bli veldig sint for en god grunn:) Han er hot! Hehe:-D Tror nok det er fordi han er så selvstendig og virkelig lever livet slik han vil det! Han er hot på en egen måte:) Tihi!:-D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Hvordan han snakker? Neandertalsk! Ikke sexy i det hele tatt med menn som er luftig møblert i toppetasjen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Ja, han er veldig sexy! Og til du over her, herregud, er det mulig- du som tror at HI ville voldtatt mannen din fordi han er så HOT... Han er sikkert pen, sexy og hele pakka, men det har ikke slått deg at noen kvinner faktisk IKKE tenner på kjedelig, pene og "perfekte" menn? Jeg selv liker rufsete, eller gjerne litt rocka mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 Hvem snakker om pene, skikkelige menn? Jeg snakker i hvert fall om _intelligente_ menn, og de må gjerne være litt rufsete i tillegg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 Luftig møblert i toppetasjen? Mannen innehar et vell av kunnskaper om blant annet historie og snakker dessuten 5 språk. Han er faktisk meget spennende å prate med, kan utrolig mye og har skikkelig klisterhjerne. For ikke å snakke om at han er utrolig følsom og empatisk, og bryr seg om alle andre enn seg selv, og tar utrolig godt vare på dem han er glad i. Det at han reiser ut på seiltokt på gudsforlatte plasser for å oppleve ting i praksis istedetfor å sitte i sofaen og spille playstation eller lese om fjas i Se & hør, gjør ham ikke mindre smart. Og ja, jeg kjenner ham,så dette er ikke noe jeg har lest om i avisa, som de fleste andre som uttaler seg om ham.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #19 Skrevet 17. februar 2012 Jarle e ein skikkelig mannemann ;D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 Så han har "skikkelig klisterhjerne"? Ja, da må han jo være intelligent.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Hvis du ser på Berserk mot sydpolen så oppdager du kanskje at han har ganske mye kunnskap om kulturer og folkeslag jeg ikke en gang visste at fantes på denne jord. Skal man måle intelligens ut fra hvor høyt utdannet man er eller ut fra kunnskap og erfaringer man har gjort seg i løpet av livet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #22 Skrevet 17. februar 2012 Så han har "skikkelig klisterhjerne"? Ja, da må han jo være intelligent. Om du ikke forstår begrepet, så er det når man lærer og tar til seg det man hører eller leser, uten å måtte pugge det. Det er faktisk å være inteligent.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har veldig sansen for han som eventyrer, som tv underholdning, og som et vaskeekte og sprell levende symbol på en gammel norsk eventyrlyst og ståpåvilje som jeg ellers trodde var vekk for lenge siden. Som sengepartner ville jeg nok ikke hatt ham. Han er ikke min type. Men at han er smart, det tror jeg nok. Jeg har trua på at han klarer reisa han er på nå, finner det han leter etter og kommer trygt hjem.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 Så han har "skikkelig klisterhjerne"? Ja, da må han jo være intelligent. Det er som regel et tegn på intelligens, ja. Og som sagt kan han en hel del ting som de fleste sofaslitende nordmenn ikke aner det dugg om.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #25 Skrevet 17. februar 2012 Mulig han ser deilig ut, men han er en stor egoist. Sikkert brukbar for et one-night stand, men ellers ville jeg nok helst hat minst mulig med ham å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå