Gå til innhold

Kynnere i uke 24 - noen flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er de også hyppige og har hatt de en stund. Er i uke 21. Har legetime mandag, tenkte jeg skulle høre med dem da. Kan ha opptil 10 stk i timen.. Kjenner jeg begynner å bli litt bekymret, men regner egentlig med at det er normalt

Jeg er også uke 24 og har ikke hatt en eneste kynner som jeg vet om i alle fall. Tydelig at det varierer en del. Kynnere skal vel strengt tatt være kortvarige og ikke vonde selv om mange synes de er ubehagelige. Hvis du er bekymret, er det bare å videreformidle bekymringen til nærmeste fødeavd. Ingen vits i å sitte hjemme og bekymre seg.., Lykke til uansett!

Jeg er i uke 20 og har kynnere flere ganger om dagen. Kjenner at det tar skikkelig tak i både mage og ryggen:-( Men pleier vanligvis å gi seg etter en liten stund, må bare slappe av litt.

Dette er forøvrig mitt andre svangerskap også, var sykemeldt mot slutten av forrige svangerskap pga sterke kynnere. Derfor er jeg litt ekstra obs, og prøver å ta det med ro når de kommer. Har vel bare en litt overaktiv livmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...