mulder Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Huff... I dag er alt bare dritt. Jeg er skikkelig utfor. Masse halsbrann, kort lunte (som di to stakkar barna mine merker masse til), mann i nordsjøen på tredje uken, dårlig samvittighet for jeg merker at jeg ikke strekker til og fordi jeg er så grinete mot barna mine. Dette ender med gråt etter at di er i seng. Gleder meg sånn til samboeren min kommer hjem på mandag. Barna fortjener ikke denne grinete høygravide mora :-( Uff... Dette ble mye klaging, men godt å få ut!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Føler med deg, og sender deg en god klem. Hvis det er noe trøst så er ikke dine unger de eneste som får oppleve konsekvenser av en hormonell høygravid mamma.. -De overlever nok ;-)
mulder Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2012 Takk :-D Litt egoistisk, men likevel godt å høre at det ikke bare er jeg som til tider er en ordentlig dragemor...
Linerlen og pipipen Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Det hørtes tøft ut ja..!! Håper det blir bedre når mannen kommer hjem da.. Kan jeg også få lov til å klage litt? Gravidformen er i utgangspunktet bra(31uker), men jeg har blitt så jævlig forkjøla som jeg aldri før har vært. Bihulebetennelse med penicillinkur. Det føles som om hodet holder på og eksplodere. Knallrød og sår rundt nesa, og hovne rennende øyne.. Fy flate nå føler jeg meg lekker...
mulder Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2012 Her kan alle klage ;-) Bihulebetennelse er heller ikke å tulle med. Hadde d i forrige svangerskap. God bedring!
Linerlen og pipipen Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Takk takk!! God bedring med halsbrannen.. Det er heller ikke til å spøke med!! Nå skal jeg trøste meg med cola og en god film på Tv...
RockMama Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Huff da, hold ut Spørs hvor gamle barna er, men minimor på 6 år har allerede blitt forklart at mamma kaaaan bli litt rar i hodet av å være gravid, og da er det lettere å forklare enkelte episoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå