Gå til innhold

Så sliten... (OBS: klaging)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... I dag er alt bare dritt. Jeg er skikkelig utfor. Masse halsbrann, kort lunte (som di to stakkar barna mine merker masse til), mann i nordsjøen på tredje uken, dårlig samvittighet for jeg merker at jeg ikke strekker til og fordi jeg er så grinete mot barna mine. Dette ender med gråt etter at di er i seng. Gleder meg sånn til samboeren min kommer hjem på mandag. Barna fortjener ikke denne grinete høygravide mora :-( Uff... Dette ble mye klaging, men godt å få ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, og sender deg en god klem.

Hvis det er noe trøst så er ikke dine unger de eneste som får oppleve konsekvenser av en hormonell høygravid mamma..

-De overlever nok ;-)

Skrevet

Takk :-D Litt egoistisk, men likevel godt å høre at det ikke bare er jeg som til tider er en ordentlig dragemor...

Skrevet

Det hørtes tøft ut ja..!! Håper det blir bedre når mannen kommer hjem da..

Kan jeg også få lov til å klage litt?

Gravidformen er i utgangspunktet bra(31uker), men jeg har blitt så jævlig forkjøla som jeg aldri før har vært. Bihulebetennelse med penicillinkur. Det føles som om hodet holder på og eksplodere. Knallrød og sår rundt nesa, og hovne rennende øyne.. Fy flate nå føler jeg meg lekker... :P

Skrevet

Her kan alle klage ;-) Bihulebetennelse er heller ikke å tulle med. Hadde d i forrige svangerskap. God bedring!

Skrevet

Takk takk!! God bedring med halsbrannen.. Det er heller ikke til å spøke med!!

Nå skal jeg trøste meg med cola og en god film på Tv... :)

Skrevet

Huff da, hold ut ;)

Spørs hvor gamle barna er, men minimor på 6 år har allerede blitt forklart at mamma kaaaan bli litt rar i hodet av å være gravid, og da er det lettere å forklare enkelte episoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...