lioness* Skrevet 26. februar 2012 #26 Del Skrevet 26. februar 2012 Lillebie: Jaaa, ett egg er trygt på plass i magen min! Jeg er veldig glad. De fikk ut 17 egg, og 10 ble befruktet. Tipper noen var litt umodne, for ultralyden tre dager før uttak antydet langt færre egg. Av disse 10 utviklet 5 seg fint over to dager, og da de genestet disse 5 var det ett eneste friskt egg der. Så da er det satt tilbake, jeg hååper det duger. For et svinn, tenk, 1 av 17 egg som er friskt. Men er det gullegget så trenger jeg ikke noe flere Lykke til med rugingen! Har alt gått fint til nå? huff det forstår jeg er en skuffelse med å gå fra så mange egg til kun 1....det ble ett egg til meg denne gangen også, , jeg er på rd 3 i dag og tiden snegler seg av gårde vi får satse på at 1 egg betyr lykke for oss begge , lykke til Jo, jeg hadde jo håpet på noen flere. Men visste også at dette er en typisk situasjon for de med min bærerproblematikk - omkring 80% av eggene er syke, så da blir det jo mange "feil" i befruktningene. Er to dager etter innsett nå (av firedagers embryo). Tiden snegler seg virkelig avgårde for meg også.... når skal du teste? Jeg går og venter på stikking i livmoren, som jeg har pleid å ha når jeg har vært gravid tidligere (fem ganger). Vil så veldig gjerne at det skal klaffe! Har ett forsøk igjen hvis dette ikke funker, og etter det står vi helt på bar bakke. Med gentestingen er det helt uaktuelt å fortsette privat, pga omkostningene. SI ifra når du starter testkjøret da! Jeg kommer nok til å forsøke meg fra 9 dpo, klarer ikke å styre nysgjerringheten min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910414-innsett-uke-8-noen-andre/page/2/#findComment-144031965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå