Gå til innhold

Skal på ul imåra :) :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh,da er vi to :) Jeg har time kl 08,så håper på positivt resultat så ikke hele dagen+++ går i vasken. Har mistet alle symptomer - puppene har til og med gått ned til vanlig størrelse.

Men du har 3 barn,sant? Merket du noe sånt med brystene dine i uke 11/12?

Lykke til i morgen!!!

Gjest Shanti ♥

...Da er vi 3! :)

Jeg 3.gangsgravid etter 2 tidlige spontanaborter (kom aldri høyt nok i hcg eller langt nok på vei til noen UL, så dette er ny rekord) og hele 13pp... Langt lerrett å bleke.

Denne gangen er hcg høy for svangerskapslengde (501 på dag 4+2, 9 900 på dag 5+2 og 29 000 på dag 5+6) - helt i øvre grenseland for normalen, så er også spent på om det kan være 2 der... Hvor langt er dere på vei?

Masse lykke til i morgen!!! Håper vi alle sammen får gode nyheter å oppdatere tråden med :)

er i følge menstermin er eg 7+3. men i følge da eg hadde eggløsning er eg 8+1 :) nei puppene mine er store og ømme fortsatt :) so kjekt at de var fleire som skal på ul da, eg skal kl 09.30 :) eg har ikkje målt hcgen me legen, so grunnen til at eg trur der er 2 er fordi eg kjenner livmorkanten ganske godt :) de har eg gjort siden uke 6.. da var eg til legen, han blei overaska og leita fram dippler :P men fant ingen hjertelyd da, men de var jo ganske tidleg og da so eg blei ikkje bekymra :) dette blir mitt 3 barn :) misten i sa uke 6 i oktober :(

Annonse

Heihei dere to :)

Kanskje greit med en spire,og ikke to :) Blir jo dobbelt opp med alt,selv om det også blir dobbel lykke :)

Min dag har vært som et eventyr....legen tok utvendig UL av meg,og der lå den lille å sprelte villt :D

Hjertet mitt ble da 5 kg lettere,hehehe!!!!

Legen målte fosterets hode og lengde,talte fingrene og tørene.Og tallene hans kom frem til 12+0 - nett det jeg også hadde kommet frem til :)

Med andre ord; en PERFEKT dag!!!!

ja var veldig greitt at der var berre en spire ja, men hadde der vert 2 hadde dei vert velkommen uansett begge 2 :) :) ja de er veldig greit og få en bekreftelse på at alt står bra til der inne :) ska ikkje på ul før i uke 18 eg no da :)

Gjest Shanti ♥

Gratulerer så mye begge to!!! :-)

Vi fikk også gode nyheter i dag. En liten, levende bønne på 7.5 mm, med et hjerte som slo i 125 slag/minutt, beregnet til å være 6+6 på vei som antatt. Hurra!!! :-)

Er egentlig letta over at det ikke er to der inne, for det første så jeg for meg en overhektisk barseltid med dobbelt-av-alt, og i tillegg er det medisinsk sett høyere risiko for det meste ved tvillinger.

Nå kan vi kose oss alle 3 med en beroliget helg!

Endret av Shanti ♥

men er de mål fra ende til ende eller hode til stump.. han ultralydfyren igår målte fra ende til ende :) og at eg var akkurat 7 uker... men eg trur fortsatt eg er meir da :P

i følga da eg hadde eggløsning :) den er eg ganske sikker på eg hadde ei veke før eg skulle ;)( hadde slim me blodspor i 3 dager)

Annonse

Gjest Shanti ♥

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1329561401' post='144011786]

men er de mål fra ende til ende eller hode til stump.. han ultralydfyren igår målte fra ende til ende :) og at eg var akkurat 7 uker... men eg trur fortsatt eg er meir da :P

i følga da eg hadde eggløsning :) den er eg ganske sikker på eg hadde ei veke før eg skulle ;)( hadde slim me blodspor i 3 dager)

Se på denne:

http://www.baby2see.com/development/ultrasound_sonogram/first_trimester_scans.html

The fetal pole grows at a rate of about 1 mm a day, starting at the 6th week of gestational age. Thus, a simple and accurate way to "date the fetus" in an early pregnancy is to add the length of the fetal pole (in mm) to 6 weeks. Using this method, a fetal pole measuring 5 mm would have a gestational age of 6 weeks and 5 days.

Kanskje han mente at embryoet var 7 uker, og at du derved er ca 9 uker på vei? Stemmer litt bedre med når du tror du hadde eggløsning også... og at livmoren var større enn forventet. :)

Gjest Shanti ♥

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1329567389' post='144011939]

er vel best og ikj tenke meir på de :P får vente til ultralyd i uke 18 :)eg e gravid og alt såg fint ut so da ekje de so nøye med akurat kor mange uker eg er på vei eg er mellom 7 og 9 uker ivertfall :) :)

Ja, kan ikke skjønne det skulle være noe å bekymre seg for i alle fall. Kos deg med graviditeten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...