Gå til innhold

Livredd for å miste..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Normalt og bekymre seg for det... gjør det selv:) skal på ul neste uke, og jeg tenker også på at tenk om den ikke lever osv.... ibux er ikke bra... men er vel værst i 1 og 3 trimester tror jeg... tror ikke bebis dør så sent pga ibux, men er vel blødninger osv gjærne i 1 trimester som ikke er bra... har også hørt at ibux kan lage sammentrekninger i livmor... magnesium skal vistnok være bra for hodepine/migrene...

Tror ikke det kan ta livet av barnet, men mener å ha hørt at ibuprofen som er virkestoffet i ibux kan gi misdannelser, men dette er ikke noe jeg vet helt sikkert.. men tror du bør prøve å unngå å spise fler av de, prøv heller å få kjøpt paracet, det vet man at er trygt for barnet :)

Det er veldig normalt å være redd for å miste... Jeg har mistet før så var veldig redd for at det skulle skje igjen. Men nå er jeg 27 uker på vei og gullet er aktivt som bare det=) Antageligvis går det greit så prøv å heller tenk positivt, det er mye bedre for deg og barnet! Jeg har også hatt mye hodepine til nå, men har bare brukt paracept...kjøp inn et lite lager neste gang du er i butikken. Men gi beskjed til legen din om hodepinen og hvor mye smertestillende du tar, de kan veilede deg om bruk av smertestillende og kanskje finne grunnen tiil hodepinen....så slipper du å ha så vondt=) Lykke til!

Annonse

Vet hvordan du har det! Dagen i dag er litt spesiell... Det er dagen jeg hadde termin med tvillinger jeg ventet for 9 årstiden. Mistet dem i uke 19! :-(

Venter nå mitt 3 (5) barn, og "frykten" ligger over meg denne gangen også! Men det er som BBaby sier! Mye bedre for deg og barnet om du tenker positivt! :-) nyt hver dag med den lille i magen!

Desverre blir ikke bekymringene mindre når barnet blir født heller! Spiser barnet nok? Følger baret normal utvikling!? Vips så er de 18... Å vi har andre bekymringer,..... Men vi får trøste oss med at det er "vår jobb" å bekymre oss, på godt og på vondt! Det er sånn det er være foreldre! :-)

Lykke til på ul, det kommer nok til å gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...