Gå til innhold

Hvordan kan man ha tillit til spåmennesker?

Anbefalte innlegg

Et menneske som de fleste ikke kan svaret på sin opprinnelse eller universitets opprinnelse, og ikke vet når vedkommende forventer å dø, hvordan kan den forvente at et annet menneske kan spå eller har slik evner? dette er jo ren tøv og tull, hadde man funnet ut dette så hadde hele verdens befolkning vært rike, levd for evig, og vært sunne of friske. Men et mennesket veit jo ikke dette, dette er bare ren forretning som de fleste driver med og tjener penger på ved å lure andre som allerede er så svake i sin tro. I neste minutt aner jeg jo ikke hva som vil skje, så hvordan kan det mennesket vite slikt når det menneske ikke har skapt vegetasjon, himmel og hav, planeter og stjerner og heller ikke dyr og mennesker?

Fortsetter under...

Helt enig, det er absurd. Jeg forstår ikke at en nettside som jeg opplever blant annet skal gi troverdig informasjon ti lgravide kan være bekjent av å ha et slikt forum. Det gjør det vanskelig å ta resten av siden seriøst.

Dessverre ser dette ut til å være en trend i samfunnet, godt støttet opp om kjendiser pluss andre kynikere som vil tjene penger på dette.

Det er jo bare for gøy! Ingen her inne som tjener noe gjennom bim/dib. Og det er jo ikke slik at de som får svar tror på absolutt ALT, når man har fått svar så er det jo bare å vente og se hva som skjer.

haha må le litt av dette inlegget ;) Vi som spår her, gjør det jo helt gratis. Ja, noen tjener penger på å spå, men ikke her inne på forumet.

Og ingen kan si akkurat hvordan fremtiden blir, men med hjelp av kort</pendel</følelser, så kan man si noe om hvilken syklus man er i i livet, og dermed kan man faktisk nesten si det sånn at om man fortsetter i samme sporet, så kan det skje noe da...

men det selvfølgelig helt frivillig å legge inn spørsmål her, og det frivillig å spå også...

selv om jeg tror, så vet jeg også at man ikke skal stole 100% på spå uansett! For fremtiden kan forandre seg!

nå brast jeg ut i latter. haha er det mulig? som Adine skriver, vi her inne spår gratis. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg skal skrive dette men, INGEN kan se ALT. Feks: en klarsynt kan se mye, men det går jo alltid en grense, for ellers så hadde det jo vært som du sier alle hadde vært rike, unngått ulykker, vært sunne og friske. Men verden er bygd opp for at ingen skal vite alt, selv de som spår. De skal bare hjelpe deg på rett vei, og det er valgene DU tar hver dag som gjør om en spådom blir riktig eller galt.

For noe tull!!! Alle som skriver her inne vet at alle ikke vet alt,og spør for morro skyld..

Ingen som tvinger deg til å lese et eneste innlegg her inne.

Og dersom d svekker troverdigheten til forumet står dere fritt til å finne et annet forum for gravide..

Men tenker jo at d må være noe her inne som interesserer dere siden dere er her begge to ;)

Annonse

For et patetisk innlegg... Om du virkelig setter deg inn i hva det er å spå hva enegi som egentlig er rundt så lansje du forstår men ikke sikkert... Og det er helt normalt å ikke forstå og si dette er tøv... var i samme båt som deg for eg forstod virkelig hva det egentlig hva og hvordan eg kunne kjenne og se ting...

Om du er i tvil ta deg en tur til en sikkelig spådame, søk rundt om og BESøK en holde henne i hendene så skal eg garantere deg at hun vil gi den en sikkelig tale på hva du har gått igjenom i livet og hva som venter deg... Og ja også DøD om det er det du lurer på...

men en ting er sikkert.. vi alle skal dø en gang om du vil eller ikke.... kansje ikke i dag eller i morgen eller om 4 år eller om 60 år men dagen kommer og det er kjapt...

Jeg mener at en slik "gjetting" er faktisk lek med andres følelser, og ikke minst fordi vedkommende kan være i en fase i livet hvor hun/han stiller mange spørsmål om hvordan, hvorfor, når... Så om vedkommende er i en sårbar situasjon, så er det å leke med vedkommendes følelser. Og det å leke og tulle med gjette, spå med andres følelser, og eventuelle forventninger er absurde greier.

Vet mennesket forresten hvem som skapte det første menneske? Adam? fordi mennesker kan jo ikke skape mennesker, og heller ikke konstruere og lage fjell, himmel, hav, vegetasjon, dyr etc. Det må da ha vært en skaper bak alt dette, gud, uskapt, uavhengig, uten familie og med all makt over alt mellom himmel og jord! Og om noen tenker hvem har så skapt gud, det er det ingen som kan ha skapt fhan fordi hvis man stiller seg et slikt spørsmål så kan man stille dette spm i et uendelig løp som man aldri vil få svar på, og slik kan det fortsette.

Og evolusjon er ingen svar på dette, og mennesker skaper ikke av seg selv, det samme gjelder planter. Se bare på trærne (blomster og frukt trær) for tiden, alle bladene og blomstene/fruktene har falt av og de er døde. Men når våren kommer så gjennopplives samme treet fra samme ståsted, utrolig?? ting og tang begynner å spire fra jorda, det er jo ingen ingeniører der nede som jobber med dette....hvem styrer alt dette mon tro? hvem bestemmer våres ansikter, vår død? Gud!

Så det å leke og gjette om fremtiden, det kan ingen mennesker gjøre. Alt er allerede bestemt på forhånd, og det samme gjelder enhver menneskets fremtid. Vi har jo ikke den i våre hender engang, vi er et avhengig vesen.

Derfor bør man se seg selv i speilet, og fokusere litt nøye på ting rundt seg, under seg og over....hvem har skapt alt dette?

Gjest Løvemusene

Denne siden her hjelper flere mennesker i nød enn du tror. Jentene i desperate situasjoner kan få råd, trøst og finne lyset i enden av tunnellen når livet er på det mørkeste. Jeg syns det er helt fantastisk at mange av jentene bruker så mye tid her inne til å "hjelpe" de som trenger det og som er i nødens stund hvor de tar til seg alt av det minste lille håp de kommer over for å klare en dag til. Jeg er kjempe stolt av jentene som spår her på sin egen fritid, uten å ta seg betalt for å hjelpe andre. Hadde vi hatt flere slike mennsker i verden hadde det vært en bedre og mindre egoistisk verden, det er jeg sikker på.

Stå på dere som spår, og dere som ikke tror på det kan jo for eksempel begynne med å ikke gå inn på dette underforumet. Det er vesentlig mer "nonsens" på anonymforumet enn her inne (når vi prater om troverdighet liksom)!

gud og spådom hører desverre ikke sammen,, det er 2 vit forskjellige ting.....

vegetasjon er fornybar, akkurat som H2O og Co2 som blir laget....

Og trærene dør ikke om høsten da bladene detter av... hehe... Trær som dør de får desverre ikke blader igjen på... De råtner slik som oss da vi dør, vi råtner og blir til jord og så gir vi igjen en god jord til den nye planten eller træet som vokser, gresset kansje?

Gud eg tror ikke på gud " gud er en tro som noen tror på og andre ikke" Historien om du var at han var drit full og satt i en bar og fortalte historier som alle kjente til etter en stund, slik ble han en legende"

Spådom er mer som at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi tror... "gud" er i himmelen så langt opp går ikke spådommen...

Om folk virkelig er Så langt nede så må de nesten be om profisjonell hjelp... da er nok ikke spådom heller en utvei til enklere liv...

Ta og sett deg litt mer inni hve de enkelte ting i livet handler om og for du går i en diskjusjon sett deg inn i det du også diskuterer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...