Gå til innhold

Den aller aller beste Toro gryteretten er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lobotomerte snerpekjerringer som prøver å bli finalister i årets mor og har frenetisk angst for tørrvarer trenger ikke å svare :D :D

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bruker meksikansk, amerikansk og orientalsk. Syns det er helt grei middag innimellom.

Skrevet

Bland meksikans og stroganof - jeg kjøpte feil en gang... men har aldri kjøpt noe annet etter, de er fantastiske å blande i sammen!

Takk, nå fikk jeg en ide til morgendagens middag... mmmmmmm :)

Skrevet

bali kyllinggryte og jeger gryte!

Annonse

Skrevet

Tikka masala med litt ekstra godt oppi:) Kokoskrem, cashewnøtter, chili, koriander osv. Nyyydelig:)

Skrevet

Liker godt meksikansk, stroganoff og jegergryte :)

Skrevet

Thai Kyllinggryte! :) Men den fins ikke lenger :( :( :(

Ellers så syns jeg jeg Amerikansk gryte og Jegergryte er godt :)

Skrevet

Kyllinggrytene er veldig gode! Også vil jeg smake stroganof og jegergryte, men har ikke fått gjort det enda.

Skrevet

Tacogryta, med nachos og rømme til.. Og gjerne litt salat også :)

Fort ferdig, og nydelig godt :)

Skrevet

Finnes Bolognesegryta lenger? For den er ikke så verst.

Skrevet

Rondane Viltgryte!! Den er knallgod, klarer ikke å lage like god selv og jeg har virkelig prøvd

Annonse

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Thai :) nettopp kommet tilbake i butikken, glutenfri og syyykt god! Vi spiste den nå nettopp:)

Gjest Morn du
Skrevet

Jegergryte :) Den meksikanske brukte jeg en del før.

Skrevet

Mexians gryte!!! Med fersk loff til! Gode barndomsminner fra hytteturer, og knallgodt! Det er faktisk ingenting som slår denne maten om man har vært på lang skitur på hytta.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Meksikansk med gode barndomsminner her også :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Signerer Lykke Fryd og anonym over mexicanske er NAM og bringer frem gode minner:)

Skrevet

Liker også godt den maksikanske. Og som et lite tips: Rester kan brukes i toast. Altså skive, litt ost, gryterett,ost og skive og så i toastmaskin (litt smør på utsidene av skivene først) i ca 7 minutter. Det er nam det! Bør bli litt avkjølt før en spiser det.

Liker også amerikansk, men da har vi i ekstra tomatpurre og mais og spiser det i pitabrød.

Skrevet

Her bruker vi mest meksikansk med kjøttdeig og amerikansk med svinestrimler. Men biff stroganoffgryten er best. Mmm... Den italienske er forøvrig best med små pølsebiter folkens :) :) :)

Skrevet

Imponert over at dere klarer å kjenne forskjell på de posene jeg... For min del smaker de akkurat likt alle sammen!

Skrevet

elsker viltgryta og rondane.. :)

Bali Kyllinggryte går an.

Amerikansk blanding er det ekkleste jeg har smakt.. Æsj.

Skrevet

Jegergryte!! Den er super basis til en gryte jeg lager. Glad den kom tilbake i hyllene.

(Ellers spiser vi ikke "ferdig"-gryteretter, så har ikke smakt noen av de som har kommet de senere årene)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...