Squirrel79 Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Etter EL forrige måned (bare noen dager etter uttak av spiral) så hadde jeg veldig vondt i puppene og løp på do som en tulling. Testet dagen jeg skulle ha mens, men testen var veldig negativ, og dagen etter kom TR. Hadde EL forrige uke, og nå er jeg i gang igjen. Skikkelig ømme pupper og løper på do som en tulling. Noen andre som kjenner til disse symptomene mellom EL og TR? Er jo de samme som jeg hadde når jeg ble gravid med førstemann, men fikk aldri følt på det da siden jeg uplanlagt gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 jeg får ihvertfall veldig ømme pupper ca en uke før tr, så det er vel ganske normalt regner jeg med.
Squirrel79 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2012 Mine holder seg ømme i 8-9 dager, og så løper jeg på do som en tulling. Kan ikke huske at det har vært sånn noen gang før. Men så er jeg ny på det greiene her da... hehe.
Ønsker3gull Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Ja, jeg løp også på do hele tiden. Trodde faktisk det var sypmtomer på gravid.. med neeeida;)
Squirrel79 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2012 Går jo og håper da, hehe. Men har ikke altfor store forhåpninger heller. Forrige gang jeg ble gravid så oppdaget jeg det ikke før en uke etter IKM, og da var symptomene veldig klare. Løp mye på do og hadde ømme brystvorter. Er de samme symptomene nå, men hadde de jo forrige måned og, uten å være gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå