Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 har en mistanke om att jeg kan være gravid! Da jeg venta mens.fikk jeg bare brun mens i 6 dager,(Ikm 2 feb) tisser ofte, I går klarte jeg ikke å pusse tennene mine uten å brekke meg. Fiske middagen ble kastet fordi jeg brakk meg Har i nå 3 dager hatt skikkelig vondt like ved hofte partiet på høyre side. med litt strålinger nedover beinet. vondt å sitte å ligge rett ut.. I natt vridde jeg meg ett x antall ganger for var så vondt.. kjennes ut som skikkelig strekk! vanskelig og forklare:P noen som vet ?
Elsa88 Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Et liten besøk fra 1.trimester For meg høres dette ut som at du er gravid. Men det er greit å ta en test for å være sikker. Krysser fingrene for deg og håper å se deg oppe ilag med oss
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 er vel kanskje litt merkelig med brun mens i 6 dager om en er gravid eller?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Det kan være så mangt med en test er det sikreste måten å finne dette ut
Lisse_01 Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Jeg spottet i 6 dager før IkM. Er 7+3 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå