Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da skal jeg ringe inn 1 mens dag neste mnd.

Jeg har 2 egg som er fryst i 1 ampull * så håper 1 overlever opptining ( hadde vært utrolig om begge overlever)

Så jeg har egentlig konkludert med at jeg ikke lenger er gravid ( men overbevist om jeg har vært) jeg blør for fullt og kom en grei klump ut etterfulgt av en del blod! Så kroppen har kastet det:/

Men ser frem til neste behandling :)

Lykke til alle sammen som er i samme båt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910273-appleme-sin-status/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit å høre:( ser ut som jeg også blir i forumet en stund til. Testet negativt i dag. Sykehuset ble overrasket over at jeg ikke hadde fått mensen enda og sa jeg måtte teste på ny over helgen dersom den ikke hadde dukket opp til da. Så det skulle visst enda være håp. Men slike tilfeller har jeg ikke hørt om før. Antar at jeg ikke er gravid.

Lykke til ihvertfall! Neste gang er det vår tur;)

Leit å høre:( ser ut som jeg også blir i forumet en stund til. Testet negativt i dag. Sykehuset ble overrasket over at jeg ikke hadde fått mensen enda og sa jeg måtte teste på ny over helgen dersom den ikke hadde dukket opp til da. Så det skulle visst enda være håp. Men slike tilfeller har jeg ikke hørt om før. Antar at jeg ikke er gravid.

Lykke til ihvertfall! Neste gang er det vår tur;)

Ka, neste gang er det vår tur :))

Er dette ditt første forsøk?:) Litt av en prosess vi skal igjennom:)

Annonse

På en måte første forsøk.. Var i gang med IVF, men fikk for liten dose sprøytesaft, så det ble inseminering i stedet. Nå må jeg "stå over" en måned, så blir det IVF, altså første forsøk pr definisjon..:)

Ønsker deg masse lykke til:) ** Jeg håper de klare og sette inn 2 fryse egg :)) Spennende **

På en måte første forsøk.. Var i gang med IVF, men fikk for liten dose sprøytesaft, så det ble inseminering i stedet. Nå må jeg "stå over" en måned, så blir det IVF, altså første forsøk pr definisjon.. :)

ønsker deg masse lykke til:) ** Jeg håper de klare og sette inn 2 fryse egg :)) Spennende **

I like måte!!:) Må også bare si at den muntre tonen du alltid har motiverer meg! Takk for at du er som du er, og smitter optimisme! :)

På en måte første forsøk.. Var i gang med IVF, men fikk for liten dose sprøytesaft, så det ble inseminering i stedet. Nå må jeg "stå over" en måned, så blir det IVF, altså første forsøk pr definisjon.. :)

ønsker deg masse lykke til:) ** Jeg håper de klare og sette inn 2 fryse egg :)) Spennende **

I like måte!!:) Må også bare si at den muntre tonen du alltid har motiverer meg! Takk for at du er som du er, og smitter optimisme! :)

Det gjelder og ha troen :)

Hvordan blir tiden frem med dere nå? Ønsker deg virkelig lykke til ***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...