Gå til innhold

Dunposer!

Ulykkesfuglen=lykke aug-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en dunpose til lille mann.

Litt usikker om jeg skal velge artic dunpose (115cm) eller easygrow med forlenger del.

Jeg vil helst ha en som er lang, derfor evt noen med forlengerdel. Vil helst ikke ha de som bare kan åpnes i bunnen for å ha skoene utenfor. Tror det blir kaldt på beina uansett. Synes voksi urban er drit dyr, generelt er de posene dyre.

Noen som har noen formening om noen av de to, spes da artic sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var også usikre på hvilken dunpose vi skulle velge. Valgte bort voksi posene da disse tar stor plass i vognbagen.

Kjenner ikke til artic, men valgte easygrow etter å ha lest om denne på nett. Var bla testvinner og jeg synes det er svært praktisk med en forlengerdel.

Posen er veldig god og varm. Også supert at man kan snøre posen veldig godt rundt ansikt når det er vind ute. Og åpne godt når deg er mildere i været. Vi er som du sikkert forstår veldig fornøyd.

Vi kjøpte vår på lilleprinsen.no som hadde salg på denne i fjor vår. Betalte 1395,- inkl forlengerdelen.

Skrevet

Hos oss falt valget på easygrow. Er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Elsker Odenwalder'en vår. Fås kjøpt til 800 på Finn.no.

Kan vaskes i vaskemaskin, men må tørketromles med tennisballer. Varm og god, 125 cm tror jeg den er. Veldig lang og fin. På den måten trenger du bare èn pose så lenge barnet sover i vogn.

Den kan "brettes" ut og brukes som ligge underlag, feks når dere er inne på et senter eller lignende. åpnes med glidelås på midten foran også har den to glidelåser nede ved beina.

Skrevet

Vi valgte Easygrow og er veldig fornøyd. Den er veldig varm. Det jeg liker godt med den er at man kan åpne den helt slik at det blir som et teppe hankan ligge på utenfor vognen.

Det fant vi ut når vi hadde glemt et annet teppe når vi var borte en gang. Veldig praktisk.

Gutten sovnet på den i sofaen og da lukket vi den litt igjen slik at han fikk noe over seg og hansov så godt atte! :-)

Skrevet

Har voksi urban (kjøpt på salg) og er veldig fornøyd med den, men du får trollerposer på barnevognhuset rudo. Troller er samme posen, bare med annet navn og billigere

Skrevet

Hadde Odetwaldet til førstemann og var kjempefornøyd med den. Nå kjøpte jeg ny til Lillebror, en EasyGrow. Har ikke fått prøvd den, men liker nok den litt bedre enn Oderwaldeten mtp design og materiale. Genial snøring på toppen av hetta, og ikke på siden av glidelåsen som det er på den forrige. Tykkere stoff på utsiden også som virker med værbestandig. Når det er sagt: en dunpose vil nok uansett være deilig for barnet! Er en grunn til at jeg foretrekker dunjakke på vinterstid. Utrolig god temperaturregulerer!

Skrevet

Vi har også Odenwalder og er superfornøyd!!

Skrevet

Vi har også odenwalder og er også veldig fornøyd. Knytinga er ikke ved glidelåsen på vår, men på toppen og du får den tett og god rundt hodet. Det er også dobbelt sett med glidlås, slik at den kan lages større ved å feste i den ytterste glidelåsen etterhvert. Er lang, så må krølles litt nedi vognbagen, men det går fint!

Skrevet

Ah! Da har de endret Oderwalder'en siden jeg kjøpte den i 2009. Var uansett veldig fornøyd med den! Kjøpte ny bare fordi jeg hadde lyst 8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...