Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når senket dere bunnen i sprinkelsenga til neste, eventuelt nederste, hakk?? Og hvorfor, hvis det er en annen grunn enn for å forhindre rømningsforsøk ;)

Vi har den på det øverste, men så er jo ikke frøkna mer enn 4 mnd.. Er bare litt nysgjerrig på når andre har måttet gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare to hakk på sprinkelsengenga fra IKEA. Vi satte den ned når eldstemann var ca 7mnd. Da begynte han å vise tegn på å sette seg opp og da var d på høy tid! :-)

Skrevet

her ble den senket når lillegutt var 8 mnd. da reiste han seg opp for første gang, så turte ikke ha den øverst lenger. jeg var veldig treg med å senke den, så med en evnt nestemann en gang, så vil jeg senke den v 6 mnd alder. bare for å være føre var. :) heller for tidlig enn for sent.

Skrevet

Her ble den senket når han var 6mnd, da begynte han å ligge mer på magen, samtidig som han dro seg opp for å se over kanten. Vi senket den til det midterste hakket, en uke etterpå så datt han ut av sprinkelsenga, så mitt tips er å senke sengen helt ned så fort babyen blir mer mobil. Uansett alder. Er praktisk å ikke bøye seg så langt ned, men det kan være farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...