RosaParasoll Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Når senket dere bunnen i sprinkelsenga til neste, eventuelt nederste, hakk?? Og hvorfor, hvis det er en annen grunn enn for å forhindre rømningsforsøk Vi har den på det øverste, men så er jo ikke frøkna mer enn 4 mnd.. Er bare litt nysgjerrig på når andre har måttet gjøre det..
Dorrimor ♂♂ Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Vi har bare to hakk på sprinkelsengenga fra IKEA. Vi satte den ned når eldstemann var ca 7mnd. Da begynte han å vise tegn på å sette seg opp og da var d på høy tid! :-)
Lille- MO Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 her ble den senket når lillegutt var 8 mnd. da reiste han seg opp for første gang, så turte ikke ha den øverst lenger. jeg var veldig treg med å senke den, så med en evnt nestemann en gang, så vil jeg senke den v 6 mnd alder. bare for å være føre var. heller for tidlig enn for sent.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Her ble den senket når han var 6mnd, da begynte han å ligge mer på magen, samtidig som han dro seg opp for å se over kanten. Vi senket den til det midterste hakket, en uke etterpå så datt han ut av sprinkelsenga, så mitt tips er å senke sengen helt ned så fort babyen blir mer mobil. Uansett alder. Er praktisk å ikke bøye seg så langt ned, men det kan være farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå