Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Etter mine beregninger skal den være her i morgen. Men alle cb el tester et negative. Har kjent litt stikkinger på høyre side, som jeg pleier å ha..
Prøvekanin86 Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Slet med å finne EL jeg og. Første pp for meg da, så vet ikke noe om sykluslengden heller. Men ingen av mine EL tester slo ut på det. Så neste etter mens tenkte jeg å teste temping isteden. Kanskje noen andre har bedre råd enn meg, er ganske nybegynner på dette.
Grynet:) Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Hei! Tester du på kvelden? Jeg har mye senere EL denne syklusen, skulle hatt det forrige uke, men fikk positiv test først i forigårs. Merkelig.. Du får bare fortsette å følge med!
Grynet:) Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg hadde flere tegn på EL forrige uke, men negative tester.
snuppo Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 kansje el er litt senere denne mnd, det var det til meg, fikk ikke positv test før dag 15.
mispire Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Hurra!!!! I dag var den knall positiv. UTEN tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå