Gå til innhold

UL imorgen, og jeg er dritnervøs! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville egentlig ta tidlig ul, var hos legen å tok utvendig i uke 8 ca, men så ikke så mye. Jeg ville ta innvendig også, men turte aldri... Nå er det ordiner UL imorgen, å jeg vil ikke gå, eg livredd for det skal være noe galt...

Nå har jeg mest lyst å bare gjemme meg under dyna å spole frem til fødsel. Jeg har så lyst å glede meg over dette. Men hadde en SA rett før jeg ble gravid, og klarer ikke å tenke at dette faktisk kan gå bra.. Er så utrolig slitsomt!

Men på en måte skal det bli litt herlig å få vite også... så uansett hva som skjer imorgen, så slipper jeg å gå rundt å bekymre meg så mye, men her å nå er jeg så redd for å få en negativ beskjed...vil virkelig ikke høre det...

æsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skjønner at du er redd, men tenk så herlig det er når du har fått sett den lille der inne :) Da kan du puste ut og nyte resten av graviditeten. I de aller fleste tilfeller så er jo alt bra, så du har oddsene på din side :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg ville egentlig ta tidlig ul, var hos legen å tok utvendig i uke 8 ca, men så ikke så mye. Jeg ville ta innvendig også, men turte aldri... Nå er det ordiner UL imorgen, å jeg vil ikke gå, eg livredd for det skal være noe galt...

Nå har jeg mest lyst å bare gjemme meg under dyna å spole frem til fødsel. Jeg har så lyst å glede meg over dette. Men hadde en SA rett før jeg ble gravid, og klarer ikke å tenke at dette faktisk kan gå bra.. Er så utrolig slitsomt!

Men på en måte skal det bli litt herlig å få vite også... så uansett hva som skjer imorgen, så slipper jeg å gå rundt å bekymre meg så mye, men her å nå er jeg så redd for å få en negativ beskjed...vil virkelig ikke høre det...

æsj...

Hei Maizen

Skjønne du sitt me en masse tanka og følelsa, men du må bare slappe heilt av. Hadde oxo en spontanabort første gang, men andre gang så har det gått heilt bra hittell. Så lenge du ikke har noen store blødninger, smerter eller kramper... så vokser den lille:) Ikke tenk på alt det negative som kan oppstå i hauue, og heller nyt at du har ditt eget lille gull i magen som kose seg:)

Skrevet

Tusen takk for svar kjære dere! :) Da var det overstått, å fikk se et hjerte som slo, å et lite mirakel som sprellet noe voldsomt <3 Var mye mindre på vei enn først trodd, ifølge legen var termin 23juli, men jordmor trodde termin ble 15-20 august. Skal tilbake på ny ul om 5uker :) å gleder meg kjempe massse, selv om det er litt skummelt :)

Nå er jeg veldig lykkelig, en helt ubeskrivelig følelse! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...