Gå til innhold

Tilbakemelding :)

Anbefalte innlegg

Sitter her enda med baby inni magen :) Så ble ikke fødsel verken 13, 14 eller 15 februar. (Må skje veldig fort hvis det skal skje den 15 da :P).

Takker for at dere har sett på meg :) Om noen ønsker å se på ny så blir jeg glad for det :)

010186 :)

Lys og kjærlighet til dere alle <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910173-tilbakemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 29 februar. Så er vel litt tidlig å begynne å bli utolmodig :P Men har så på følelsen at han kommer før tiden :) Føler selv det kommer til å skje noe før eller i løp av den kommende helgen :) Er jo bare å vente å se :)

Har termin 29 februar. Så er vel litt tidlig å begynne å bli utolmodig :P Men har så på følelsen at han kommer før tiden :) Føler selv det kommer til å skje noe før eller i løp av den kommende helgen :) Er jo bare å vente å se :)

masse lykke til :) er selv utolmodig med termin 22 feb. blitt spådd 15-22 feb med fødsel. har kraftige kynnere og 3 cm åpning siden lørdag. blitt strippet av jordmor og de ville trodd jeg skulle ha født nå... har du mulighet å se hva du kan få opp på meg? må jeg bare gå på vent? hehe... takk uansett og håper selv du slipper å vente så lenge :)

masse lykke til :) er selv utolmodig med termin 22 feb. blitt spådd 15-22 feb med fødsel. har kraftige kynnere og 3 cm åpning siden lørdag. blitt strippet av jordmor og de ville trodd jeg skulle ha født nå... har du mulighet å se hva du kan få opp på meg? må jeg bare gå på vent? hehe... takk uansett og håper selv du slipper å vente så lenge :)

Må ha fødselsdatoen din da :)

Annonse

Må ha fødselsdatoen din da :)

oj beklager ;) hihi.... 130781 er datoen ;) takk snille deg :)

Får opp 21 februar veldig sterkt på deg :) Lykke til med fødsel :)

Og takk for lykke ønskninger :)

Lys og kjærlighet til deg <3

Tusen takk for svar :) da får jeg bare ha litt mer tålmodighet..hehe ;) Tror ei veninne sa det va kongens dag på tirsdag...så stilig det ;) Blir spennende å se, og kan gi deg en tilbakemeldig om du vil :) Håper det skjer noe med deg i helga da :)

Må si eg aner ikke hva eg har sett på deg :P men ser gjerne igjen om den datoen er gått forbi :)

Du spådde mellom 15-21 februar :) Så blir spennende å se om det stemmer :) Kanskje han kommer i løp av helga/begynnelsen av neste uke da ;) Satser på det :D

Har du lyst å ta en titt på meg og Butterfly!? :)

Har termin 18mars..

Men håper d skjer litt før!! Hodet er festet og har en del kynnere. Er tredjemann som er på vei :)

F 150680

Får opp 13 mars på deg :) Lykke til med fødsel når den tid kommer :)

Lys og kjærlighet <3

Annonse

Jeg føler nå 1 mars på deg,.. Seinest... Men syns datoer er veldig vanskelig. :)jeg håper du får en fin fødsel.

Lyst å ta en ny titt på meg om noe har endret seg? Termin 30.04 men står som sqgt i fare for prematur... Er veldig spent da jeg går konstant på vent allerede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...