Gå til innhold

Hvor ofte bader dere ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillepia på 2 år bader eller dusjer annenhver dag. Hun elsker begge deler og er nesten umulig å få til å slutte. Dusjen blir jo ikke kald heller.

Lillebror har utslett så han bader bare 1 gang i uken etter anbefaling fra legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min elsker også å bade, han storkoser seg! Så her blir det ofte hver dag, iallefall annenhver:)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Bader og dusjer ca 1-2 ggr iuka. Selvsagt avhengig av hvor skitten han er osv. Han elsker bl.a å kline makrell itomat i håret, og da sier det seg selv at vi må ta en tur i dusjen ;)

Skrevet

Nå er det vel ikke slik at å bade hver dag er skadelig? Trenger jo ikke bruke såpe hver dag- heller ha i litt olje, så går det vel bra?

Mine har lett atopisk eksem, men det hindrer dem ikke i å bade- derimot anbefales hyppige bad (med olje i)- spesielt i perioder med utbrudd...hjelper her i gården i allafall.

Her bades (eller dusjes, de elsker det også!) 2-3 ganger i uken tenker jeg- kommer an på aktiviteter osv- har vel en skjelden gang skjedd at en uke har gått uten også, men da pga mangel på bad/dusj:) Har da lagt inn en grundig kroppsvask med klut etpar ganger :) Når de dusjer bruker vi evt. såper først, så spøres de inn med litt olje før de avslutter dusjinga. Håret vaskes ca 1 gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...