LillemorHeidi Skrevet 20. februar 2012 #26 Skrevet 20. februar 2012 Lillepia på 2 år bader eller dusjer annenhver dag. Hun elsker begge deler og er nesten umulig å få til å slutte. Dusjen blir jo ikke kald heller. Lillebror har utslett så han bader bare 1 gang i uken etter anbefaling fra legen.
Hanna30 Skrevet 21. februar 2012 #27 Skrevet 21. februar 2012 Min elsker også å bade, han storkoser seg! Så her blir det ofte hver dag, iallefall annenhver:)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 21. februar 2012 #28 Skrevet 21. februar 2012 Bader og dusjer ca 1-2 ggr iuka. Selvsagt avhengig av hvor skitten han er osv. Han elsker bl.a å kline makrell itomat i håret, og da sier det seg selv at vi må ta en tur i dusjen
mammatetogansketette:)) Skrevet 21. februar 2012 #29 Skrevet 21. februar 2012 Nå er det vel ikke slik at å bade hver dag er skadelig? Trenger jo ikke bruke såpe hver dag- heller ha i litt olje, så går det vel bra? Mine har lett atopisk eksem, men det hindrer dem ikke i å bade- derimot anbefales hyppige bad (med olje i)- spesielt i perioder med utbrudd...hjelper her i gården i allafall. Her bades (eller dusjes, de elsker det også!) 2-3 ganger i uken tenker jeg- kommer an på aktiviteter osv- har vel en skjelden gang skjedd at en uke har gått uten også, men da pga mangel på bad/dusj:) Har da lagt inn en grundig kroppsvask med klut etpar ganger Når de dusjer bruker vi evt. såper først, så spøres de inn med litt olje før de avslutter dusjinga. Håret vaskes ca 1 gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå