Gå til innhold

då var min 4de abort konstantert.....

alfa-helix

Anbefalte innlegg

Hei,

Var 7+5 idag og hadde time til Ul. Har hatt bittelitt brun utflod i ca 2 veker, men idag tidleg begynte det å bli masse. Eg har og gått på do i heile idag, og det er og noke eg har gjort ved dei Andre graviditetane. Har hatt sterke graviditetsyeikn heile vegen med store ømme bryst, oppblåst mage og kvalme. På Ul idag vart det konstantert Tom fostersekk. Eg trudde eg var forberedt, men tårane trilla ukontrollert hos volvat. Dei trillar fortsatt. I stadenfor eit bilde av ein ung lovande celleklump så sit eg her med ekle cytotec tablettar og smertestillande. Drit! Dette er ikkje uflaks. Det er ein grunn. Kvifor i helvete skjer dette oss?

Skal på jobbetur i morgon til utlandet og trur eg reiser! Utsetter tablettane til helga. Kanskje det ordnar seg sjølv? Det er jo i gang.....har allereie abortsmerte i rygg og mage så kanskje det går fort....

Beklagar min vemodigheit og stygge ord, men eg håpar det er ROM for det her inne. Eg kjem nok ikkje tilbake her som gravid, fordi mannen min har fått heilt nok. Men sannsynlegvis kjem eg innom av og til likevel for å finne trøst.

Fekk resept på album-e til neste gang, sjølv om eg så at det blir nok ikkje. Men.....legen på volvat fortenar all skryt!

Lykke til modige damer!

Fortsetter under...

Huff stakkars deg :-( har hatt 3 SA selv, og det er så lett å gi opp, og mannen her begynte også å bli ganske oppgitt. Vi ga ikke opp og det gikk 4. gang, andre trenger kanskje enda flere forsøk, og jeg håper dere gir det ihvertfall et forsøk til når du har fått kommet deg litt, for plutselig så går det bare veien... Har dere hatt skikkelig utredning? Vi fikk også beskjed om at det var bare sånn som kunne skje av og til, flaks og uflaks, noe jeg ikke trodde mye på, men utredningen fant faktisk ingenting galt, og denne siste gangen gikk det jo bra, med litt hjelp fra Crinone og litt kostholdsendringer (kan jo ikke si med sikkerhet at det hadde noe å si, men...). Lykke til...

Jeg kjenner meg igjen i sinnet ditt. Det er urettferdig! Du trenger heller ikke unskylde stygge ord osv, det er derfor forumet er her! er godt å få det ut og si det akkurat som det føles. Ikke legge noe imellom.

Håper mannen din ombestemmer seg når han har fått det litt på avstand. Dere klarer jo å bli gravide, så da kan det ikke være håpløst.

Jeg har hatt 4 SAer og er gravid nå, 5 + 2 dager ca... Jeg pleier å miste på denne tiden - uke 6-7, men håper nok engang :)

Når jeg mistet 4. gangen var jeg ildsint! Og det hjalp å lire av deg litt her inne :/

Krysser fingrene for dere fremover ;) Føler med deg

Annonse

Jeg hadde to MA og leste en haug om emnet. Fant en gynekolog som var villig til å gi meg Pregnyl og Albyl E dersom vi ble gravide igjen. Det gikk lang tid før det lyktes, men da vi hadde gitt opp, var hun der plutselig. Jeg begynte på tablettene og sitter her nå med et lite troll på 1 år... Det kan gå fint neste gang... Masse klemmer og lykke til :-)

Annonse

Forferdelig trist at det endte med tragedie denne gangen også, føler virkelig med deg. Sinne er gjerne noe av det første man erfarer etter en abort, før alle tårene kommer. Hvordan går det egentlig med deg nå? Dro du på jobb-turen til utlandet? Jeg kjenner meg igjen i følelsen av å ville reise vekk etter aborten, late som om man kan flykte fra alle de vonde tankene, late som om det ikke betyr så mye at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker også at det føles ekstra sårt for deg å miste denne gangen, siden mannen din sier at han har møtt veggen. Gi ham litt tid, så skal du nok se at han gir deg en sjanse til, dersom du ønsker det.

Jeg gikk forresten til en privat gynekolog i Bergen, som tilbød meg resept på både Albyl-E og Crinone, selv om jeg ikke hadde fått påvist noe galt. Vet jo ikke om det hadde noen effekt, men baby ble det... :)

Endå meir "drama" frå denne fronten. Skulle på rutinekontroll etter cytotec-behandling. Alt hadde visstnok ikkje kommt ut. Var 25 mm igjen....fekk velge mellom ny cytotec-behandling eller utskraping. Vil berre bli ferdig med dette Dritet. Ligg no og ventar på å bli klar for operasjonen. Drit! Må ligge på fødeavdelinga å vente. Det måtte eg sist og....må seie at dei ikkje tenker så mykje på følelsane våre når dei plasserar oss der.....

Det er eg helt enig med deg i!! Eg hugsa eg satt ilag med ei i matsalen en gong når eg fekk min første gutt,Spurte henne kvar ho hadde babyen si, men ho hadde då mistet sitt ufødte barn!! Eg fårstår ikkje att legane kan være so tankelause!! Eg ønsker deg allefall lykke til, detbgår bra tilslutt:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...