Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! :)

Jeg er sånn usikker på om jeg er gravid og skal ikke teste men før litt over mens , ellers blir jeg skuffet hehe :P

Men er det noen ``skjennetegn`` vi kan skjenne på magen , er den hard på midten fks , laus på siden dere forstår sikkert.

Lurer litt for magen min er veldig varierende , nå er den veldig har nede og laus på sidene i håndtakene haha :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910150-kan-man-skjenne-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vist det er så tidlig at du ikke har testet enda så kan du nok ikke kjenne det på magen heller.

du må huske det at det er utrolig pitte pitte pitte lite på et så tidlig stadie... det er jenter som er kommet over i 2.trimester (over 12 uker på vei) som enda ikke kjenner noe på magen enda...

om det skulle være noe du eventuelt kan merke så må det være symtomer som eventuelt mensenmurringer kanskje..

tror ikke det er så mye annet du kan merke noe til riktig enda...

Jeg er sånn usikker på om jeg er gravid og skal ikke teste men før litt over mens , ellers blir jeg skuffet hehe :P

Men er det noen ``skjennetegn`` vi kan skjenne på magen , er den hard på midten fks , laus på siden dere forstår sikkert.

Lurer litt for magen min er veldig varierende , nå er den veldig har nede og laus på sidene i håndtakene haha :)

Jeg er oppblåst så ser ut til å være flere uker på vei en det jeg er..

når jeg ligger på rygg har jeg egentlig veldig flat mage.. Nå er det så mye luft!

Annonse

tror ikke det er noe forandring i magen riktig enda... men mange blir oppblåst, men det er vel gjerne fra uke 6-7-8-9, forskjellig fra person til person :)

Jeg er 4+2 og er grusomt oppblåst nå.. Hmm.. Kanskje jeg er lengre på vei hvis det er vanlig fra uke 6?

Jeg måtte bare se om du rettet det lenger ned, eller om du ikke gidder å lese skikkelig hva folk svarer deg. Du skriver skjenne.... Det er ikke ett norsk ord.... det heter KJENNE og KJENNETEGN.... Du må nok vente en stund, men rundt uke 3-4 kan du begynne å kjenne en boblende følelse i livmoren, og dessuten menssmerter uten blødninger. Gjør meg like nervøs nå som forrige gang! :P

Jeg måtte bare se om du rettet det lenger ned, eller om du ikke gidder å lese skikkelig hva folk svarer deg. Du skriver skjenne.... Det er ikke ett norsk ord.... det heter KJENNE og KJENNETEGN.... Du må nok vente en stund, men rundt uke 3-4 kan du begynne å kjenne en boblende følelse i livmoren, og dessuten menssmerter uten blødninger. Gjør meg like nervøs nå som forrige gang! :P

Sorry for mine feil men jeg har dysleksi og da blir det noen feil, rekner med du vet hva jeg mener, så ikke vits og kritisere slik.

Men takk for svar , kjenner mye av den boblinga i magen , :)

Er veldig nærvøs runt denne tiden .. Men kommer vell med gleden ;)

Sorry for mine feil men jeg har dysleksi og da blir det noen feil, rekner med du vet hva jeg mener, så ikke vits og kritisere slik.

Men takk for svar , kjenner mye av den boblinga i magen , :)

Er veldig nærvøs runt denne tiden .. Men kommer vell med gleden ;)

Ahaaa! Da skjønner jeg det! Det var ikke meningen å kritisere egentlig. Kun å hjelpe. Ofte når man skriver noe feil så er det jo fordi man ikke vet hvordan det egentlig skal skrives og hvis ingen hjelper med å si ifra så går man da videre med samme skrivefeilen. Min intensjon var igrunn kun å hjelpe deg å rett opp et ord du kanskje ikke visste du skrev feil. Er ikke så greit når man har dysleksi da! Da syns jeg faktisk du er veldig veldig dyktig! Når har du tenkt å teste deg da? Spennende dager!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...